В трънливите условия на родния шоубизнес дузина кадърни артисти изгарят като бенгалски огън, защото са кастрирани от бизнес нюх и не откриват мениджър, който да гарантира дълголетието им на сцена.
Историята обаче познава и представители на рядката порода, която съчетава гените на предприемача и успешния творец в едно. &bdquo;Монитор&rdquo; прави бърз преглед на българите, за които да са рискови играчи в търговията и под светлината на прожекторите е призвание. <br /> <br /> <strong>Денис Ризов сключи брак по сметка с Дженифър Анистън<br /> </strong><br /> <br /> Продуцент на рейтингови предавания като &bdquo;Търси се&rdquo; и &bdquo;Предай нататък&rdquo; Денис Ризов винаги е нащрек за бизнес предизвикателства. Басистът на &bdquo;Ахат&rdquo; има ноу-хау в работата с медии и недвижими имоти, а от скоро е вносител на козметичната линия за коса Living Proof. <br /> <br /> Съсобственик и глобално рекламно лице на бранда е любимата романтичка на Холивуд Дженифър Анистън. Продуктите са разработвани в Масачузетския институт по технологии и у нас се котират на доста по-достъпна цена от тази в САЩ. Разпространяват се само в елитните фризьорски салони. <br /> <br /> &bdquo;Занимавам се с професионални продукти за коса вече повече от 20 г. Освен марката, за която говорим в момента, представлявам за територията на България, а и не само, повече от 15 козметични компании от Англия и Америка&rdquo;, обясни за &bdquo;Монитор&rdquo; Денис. <br /> <br /> Интересът му към марката е погъделичкан от факта, че тя е единствената, разработена и управлявана от учени &ndash; конкурентните брандове обикновено се стопанисват от известни коафьори. <br /> <br /> Покрай уточняването на детайлите около ролята му на вносител Ризов не е стиснал ръката на звездата от &bdquo;Приятели&rdquo;. &bdquo;Тя е голяма холивудска звезда и няма време да се занимава с подробности около бизнеса си. Не съм се срещал с нея и се съмнявам изобщо да е запозната с това къде точно се разпространяват продуктите&nbsp;й по света. <br /> <br /> Чрез партньорите си в компанията обаче тя е обещала да даде едно интервю за българска медия в следващите месеци. Това значи, че поне е разбрала факта, че Living Proof стъпва и на нашия пазар&rdquo;, казва Ризов. <br /> <br /> <br /> <strong>Николай Ишков върти тв роли и &bdquo;Арена Армеец&rdquo;</strong><br /> <br /> <br /> <br /> Феновете на новата вълна БГ сериали го познават като Номер Едно &ndash; бившият екранен съпруг на Лилия Маравиля в комедийната драма &bdquo;Връзки&rdquo; на bTV. Преди да заглади ревера на бохем с афинитет към моделките, Николай Ишков записа епизодична роля в &bdquo;Под прикритие&rdquo;. <br /> <br /> В средата на 80-те той завършва ВИТИЗ заедно с Христо Шопов и Дарина Павлова, с които са приятели и до днес. Дебютът му в голямото кино е в &bdquo;А сега накъде&rdquo; на Рангел Вълчанов. Да играе пред камера обаче, е приятно отклонение от основния занаят на Ишков в момента &ndash; директор на спортна зала &bdquo;Арена Армеец&rdquo;. <br /> <br /> Актьорът говори с вълнение за концерта на Слави Трифонов, който разпродаде пълния капацитет от 15 000 места за 4 часа. Сега най-голямото му предизвикателство е свързано с домакинството на детската &bdquo;Евровизия&rdquo;, която ще се проведе на 21 ноември. &bdquo;Арена Армеец&rdquo; е най-голямото здание, приютявало конкурса в 13-годишната му история. В професионалната си биография Ишков вписва и 11 години като президент на ФК &bdquo;Спартак&rdquo;(Варна).<br /> <br /> <br /> <strong>Люси Дяковска отсвири кафенетата заедно с гаджето си</strong><br /> <br /> <br /> &bdquo;Няма по-добро нещо за мен от това да съм дейна&rdquo;, казва Люси Дяковска, която през последната година стана лице на Германските пощи, обиколи Австрия и страната на Меркел с мюзикъла &bdquo;Пепеляшка&rdquo; и изпълни с глас и харизма тв шоуто Das Fest der Feste. Денят й свършваше в 3 ч, за да започне само 4 часа по-късно с 90-минутна тренировка във фитнеса. <br /> <br /> Певицата с плевенски корен и световен успех се радва на творчески подем след раздялата с Камелия, заради която за кратко установи постоянния си адрес отново в България. <br /> <br /> Двойката отвори две кафенета &ndash; едното в близост до столичната Зоологическа градина, а другото на пъпа на центъра. Интериорът и на двете места бе дело на вокалистката на No Angels, най-успешната европейска гърл банда след Spice Girls. От шлайфането на дървения материал до идейното проектиране на лампи и библиотечки - Дяковска изпипваше всеки детайл в мебелировката в собствена работилница. <br /> <br /> Страстта си към дизайна тя открива още през 2005 г., когато в риалити шоу й подаряват циркуляр. Желанието й да върти бизнес се стапя заедно с добрия тон в отношенията й с Камелия. Решението да зареже кафенетата Люси взима точно за ден. Тази есен обаче тя ще се завърне отново у нас като съдия в четвъртия сезон на X Factor. <br /> <br /> <br /> <strong>Йоли между челото и кулинарията,</strong><br /> <br /> <br /> когато не свири със звезди от калибъра на Пласидо Доминго в София, Йоланта Делибозова бърза за репетиции със Софийската филхармония, където е челист. С утихването на последния бис обаче тя сяда зад компютъра, за да публикува феерия от цветове и подправки в личния си блог за чревоугодници. <br /> <br /> Снима калоричните си шедьоври собственоръчно и просвещава феновете си в тайните на суперхрани от нашите земи като зеленото сирене, зреещо в Черни Вит. Йоли е и първото българско лице на 24Kitchen, кулинарният канал на Fox, който я направи звезда сред домакините на Балканите. <br /> <br /> Колоритното дар слово и харизмата й я правят желан гост за демонстрации на различен тип продукти, включително и био козметика. <br /> <br /> <br /> <strong>Калин Сърменов крои реклами </strong><br /> <br /> <br /> <br /> Художник по наследство, актьор по образование, бизнесмен по призвание &ndash; такъв е Калин Сърменов. Чешитът, който масовата публика обикна като Милото от сериала &bdquo;Седем часа разлика&rdquo;, попива всичко в областта на режисурата от Мариана Евстатиева. <br /> <br /> Придобитият ценз обаче се оказва непретенциозен бонус към интересите му в рекламата. От години Калин стопанисва продуцентска къща &bdquo;Златен век&rdquo;, в чието портфолио като клиенти влизат част от най-сериозните брандове във фармацевтиката и бързооборотните храни. <br /> &nbsp;