Попълнете търсена ключова дума или фраза

Здравко Радоев: Допускам, че Графа е спал с Ана-Мария Тонкова повече, отколкото с жена си!

https://blitz.bg/layfstayl/shoubiznes/zdravko-radoev-dopuskam-che-grafa-e-spal-s-ana-mariya-tonkova-poveche-otkolkoto-s-zhena-si_news222123.html Blitz.bg

Тя имаше мизерна музикална култура, хвърля камък бившият на Лили Иванова

София, България 15 Септ. 2013, 15:42 20261 прочита 0 коментара
Скандалното изказване на Деян Неделчев-Икебаната след смъртта на Ана-Мария Тонкова взриви не само музикалната гилдия, но и цяла България. Напук на щампата „за мъртвия или добро, или нищо”, той изрече некрофилската си фраза „за мъртвия или истината, или нищо”. Каква е истината за Ана-Мария Тонкова? Демон или ангел-хранител за родната попмузика беше покойницата? Думата пред “ШОУ” има култовият музикант Здравко Радоев:
<br /> <strong>- Грешница или ангел за българската попмузика беше покойницата Ана-Мария Тонкова? </strong><br /> - Нека не говорим само за покойниците. Трагедията си е трагедия, но време е нещо да се промени след нея в политиката на това БГ-Радио, защото това не беше никакво БГ-Радио, а перманентна промоция и продължение на нещо, което Ана е работила преди като музикален редактор и водещ на тия разни нейни предавания &bdquo;Тик-так&rdquo; и &bdquo;Пулсиращи ноти&rdquo; в националното радио. А после да имаш в ръцете си едно БГ-Радио и от тебе да зависи кой да бъде излъчен или не, това за мен <br /> <br /> <span style="color: #800000"><strong>граничи с перверзия</strong></span><br /> <br /> В крайна сметка БГ-Радио продуцира разни некадърни певци, раздава им разни награди и т.н. И какво се получава в крайна сметка? Слушаме разни бездарници или &ldquo;творци&rdquo;, които по никакъв начин не се връзват с анонса на БГ-Радио при създаването му: &ldquo;Най-българското радио&rdquo;. Какво се получи на практика? Ана получи неограничени пълномощия като програмен или музикален директор на БГ-Радио и като от водопада Ниагара потекоха песните на разни некадърници. БГ-Радио започна да продуцира бездарници, зад които стояха големи пари. Какви бяха тия гласове, тия певци - ум не ми го побира - пълно умопомрачение! <br /> <br /> <strong>- Всъщност за кои попизпълнители и тяхното задкулисие става въпрос?</strong><br /> - Ами вземете имена като Дони, Графа, Ирина Флорин, Любо от &ldquo;ТЕ&rdquo; и други от приятелския кръг на Ана-Мария Тонкова, които станаха суперзвезди без никакво покритие. Ако щеш и Миро... Старите й връзки с БНТ, БНР и други нейни &ldquo;творчески съвкупления&rdquo; също се задействаха безотказно. Тук неминуемо действаше аксиомата, че колкото по-често се излъчва даден певец и песен, колкото повече се налага и набива в главите на слушателите, в края на краищата тя става хит. От този кръг единствено признавам Мария Илиева, и то отчасти, защото аз не съм чул още някаква нейна песен от репертоара й на български да има някаква стойност. Тя просто е перфектна имитаторка на някакви чужди песни, които Ана-Мария Тонкова лансираше нон-стоп по &ldquo;най-българското БГ- Радио&rdquo;. <br /> <br /> <strong>- Графа май е на път да се превърне в поппевец № 1 на България, ако вярвам на писанията и помпозните отзиви за изявите му. В същото време тук-таме чета из медийното пространство, че той е спал повече с Ана- Мария Тонкова, отколкото с жена си...</strong><br /> - Не съм компетентен по въпроса, но допускам, че това е напълно възможно, разбира се, хиперболизирано от медиите. Ама кой е Графа? Барон ли е, Крал ли кой е той като стойност? Помня, че навремето майка му и баща му събраха едни бездарници и направиха група, но покрай тях започнаха да го пробутват от малък като певец и той научи всички хватки в шоубизнеса &ndash; как да се ръга с лакти, къде да се вре, <br /> <br /> <span style="color: #800000"><strong>как и с коя да преспива, къде да &ldquo;снася&rdquo; и т.н. </strong></span><br /> <br /> Направи си едно студио в мазето и завъртя бизнес. Но паралелно с това експериментираше собствените си музикални недоразумения, предлагаше готов собствен продукт, подплатен със съответните пари, и стана едно уникално чудо в българската попмузика &ndash; бизнесмен, композитор, текстописец, аранжор и в крайна сметка едно... нищо като краен продукт. Така че никак няма да е чудно да станем свидетели и на тоя феномен &ndash; &ldquo;Графа-№1 в българската попмузика&rdquo;. У нас всичко е възможно. <br /> <br /> В същото време ще ти кажа за страданията на Борето Грънчаров. Носи той на Ана-Мария Тонкова готов диск с негови хитове и евъргрийни и тя казва: &ldquo;Да, да, много добре, много добре&rdquo;. И какво? - Борето чака, чака, а по БГ- Радио нищо не излиза. Най-българското радио!...<br /> <br /> <strong>- Самият Деян Неделчев казва, че има 170 песни, 7 албума и когато се завърне в България, неизбежно записва хит, но Ана-Мария Тонкова досега пуснала една - единствена негова песен в БГ-Радио. </strong><br /> - Сигурно Тонкова е чакала и нещо отгоре и не го е получила. Предполагам, че това е драмата на Деян Неделчев. Изключителен глас и певец. Но няма пари, това му е драмата, минал е през какви ли не перипетии, няма какво да даде под масата, а на всичко отгоре е и хлевоуст. За сметка на това някои хора се постараха да го окарикатурят със &ldquo;Съчки в гората&rdquo;, която беше също една стойностна песен. Ама клипът бил скандален. Хайде бе! Почнаха да се занимават и със сексуалната му ориентация. А той, човекът, тоя изключителен глас се мъчи сам да си пише музика и текстове, сам да се продуцира, но така не става. Без екип от стойностни поети или текстописци, композитори, аранжори и коректни продуценти зад гърба си и пр. не става. Така в забвение остават куп големи гласове на България. Може въпросните креатури, за които говорим, да получат популярност на родно ниво, да участват като ментори в разни конкурси и журита, да ги пращат на Евровизия, някакви международни конкурси и какво? <br /> <br /> <span style="color: #800000"><strong>Връщат се осрани,</strong></span><br /> <br /> без всякакви отличия и награди. Но това, естествено, не се афишира и пак си остават цветът на българската попмузика. <br /> <br /> <strong>- Добре, де, защо тия, които имат пари, не инвестират в стойностни гласове и певци, а блъскат луди пари в измислени изпълнители като тези, които вие споменахте?</strong><br /> - Нали ви казах. Всичко е една малка мафия. Лошото на добрите гласове и певци е, че имат някакво достойнство и самоуважение. Не бутат. Не си лягат с когото трябва. Така и не научават номерата, с които се пробива в родния шоубизнес. Сега важи законът на джунглата, в която най-добре се ориентират бездарниците. <br /> <br /> <strong>- Ако говорите за времето преди 1989 г. и 16-годишната кариера на Ана-Мария Тонкова, която стигна до музикален директор на националното радио, аз съм чувал други работи...</strong><br /> - Абе каква Тонкова, бе!? В тези комисии бяха самоуважаващи се творци. Абе какво разбира Ана-Мария Тонкова, че да им влияе? Какво разбира Ана изобщо от музика? Стига глупости! Тя може да има вкус било към парите, било към някакъв стил музика, било към мъжете или някакви други нейни приятели, обаче нямаше отношение към стойностните български изпълнители и качествени песни поради липса на обща музикална култура.<br /> <br /> <strong>- В крайна сметка какво се получава в областта на българската попмузика?</strong><br /> - В крайна сметка се получава това, че се оправдава крилатата фраза на покойния Хачо Бояджиев, лека му пръст: &ldquo;Може и маймуна да сложа за водещ, и за една седмица ще го наложа. Ако го сваля, зрителите ще почнат да негодуват &ndash; къде ни е маймуната?&rdquo;. Така е и в попмузиката. &ldquo;Маймуните&rdquo; я превзеха. <br /> Ще ви дам последен пример <br /> <br /> <span style="color: #800000"><strong>как се налага &ldquo;маймуна&rdquo; в българския ефир</strong></span><br /> <br /> Ники Кънчев е ерудиран, стойностен журналист, със страхотни познания в областта на рокмузиката, капацитет, с чувство за хумор и т.н., но кой знае защо взе под крилото си недоразумението Део, който не знам какъв е. Ами този човек не може да говори, няма никаква дикция, да не говорим за дърводелското му чувство за импровизация, но е водещ на пет предавания, постоянно е конферансие тук и там, но кой знае защо Ники Кънчев успешно го налага навсякъде, въпреки че на пръв поглед са в различни тв отбори. Нямам идея защо го прави. А самият Ники Кънчев, за да стане водещ на &ldquo;Стани богат&rdquo;, мина през изключително труден кастинг. Лицензът на предаването е английски, форматът е английски, по английски тертип се провежда и самият кастинг. Там случаен човек не може да стане водещ, не може да припари дори. И изведнъж се появява &ldquo;тандемът&rdquo; Ники Кънчев &ndash; Део. Откъде накъде пълният бездарник Део ще живурка под крилото на Ники Кънчев?! За мен това е пълна загадка! Затова такива като покойната Ана-Мария Тонкова, които се ориентираха навреме в джунглата на българския шоубизнес, станаха &ldquo;големи и обичани авторитети&rdquo;, а такива като Деян Неделчев-Икебаната &ldquo;ще берат съчки в гората&rdquo;...<br /> <br /> <br /> <strong>Едно интервю на Славей КОСТАДИНОВ<br /> </strong><br /> <br />

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам