Максимална мощност 147 кВт/200 к.с., 300 Нм максимален въртящ момент и 235 км/ч максимална скорост – изключително мощната версия от новото поколение турбо двигатели 1.6 SIDI turbo на марката Opel ще отбележи своята официална световна премиера в модела Opel Cascada на тазгодишното международно автомобилно изложение IAA Франкфурт 2013, което ще бъде отворено за публика в периода 12–22 септември.
Tова ще бъде първата демонстрация от страна на Opel на спортната версия на новия кабриолет от среден клас на компанията, която ще увенчае бензиновата гама на Cascada и ще се отличава в ролята си на флагман сред останалите варианти на модела по двете ясно видими ауспухови тръби, информира <a target="_blank" href="https://www.autoclub.bg"><span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong>autoclub.bg.</strong></span></a><br /> <br /> Двигателят е един от изцяло новоконструираните четирицилиндрови задвижващи агрегати на марката Opel със система SIDI (Spark Ignition Direct Injection &ndash; Искрово запалване, директно впръскване) за директно впръскване на гориво в цилиндрите и в този втори, нов вариант бележи върховата стойност по отношение на мощността в 1,6-литровия клас агрегати на марката Opel. Новият двигател ще се присъедини към агрегата 1.6 SIDI turbo с 125 кВт/170 к.с., който вече бе представен в рамките на пазарната премиера на модела Cascada през пролетта. И двата нови двигателя са оторизирани без ограничения от производителя за употреба както на безоловни бензини с октаново число 98, така и на такива с октаново число 95.<br /> <br /> &ldquo;Изцяло новият, още по-мощен двигател 1.6 SIDI turbo с 200 к.с., който ще отбележи своя официален дебют на изложението IAA, прави нашия кабриолет от среден клас Cascada извънредно привлекателно предложение за клиентите, търсещи открит автомобил. Новият върхов бензинов вариант в гамата разширява палитрата от двигатели на Cascada с истински шампион по отношение на максималните стойности на мощността и въртящия момент, като сега ние вече разполагаме с два много мощни двигателя на върха на нашата бензинова и дизелова гама &ndash; новия SIDI turbo с 200 к.с. и 300 Нм въртящ момент, както и дизеловия BiTurbo CDTI с неговите 195 к.с. и 400 Нм. По този начин моделът Cascada се превръща в рядка комбинация от високи динамични показатели и удоволствие от шофирането под открито небе&rdquo;, сподели Мартин Фьоглер, главен инженер двигатели MGE в глобален мащаб.<br />