Попълнете търсена ключова дума или фраза

4-Series на BMW - крачка напред и нагоре (СНИМКИ)

https://blitz.bg/layfstayl/skorost/4-series-na-bmw-krachka-napred-i-nagore-snimki_news245063.html Blitz.bg Франкфурт, Германия 17 Ян. 2014, 13:41 1198 прочита 0 коментара
Концептуалният BMW 4-Series, който направи своята премиера м.г. на автосалона в Детройт много бързо се превърна в сериен автомобил със заводски индекс F32, представен 9 месеца по-късно във Франкфурт. В началото на 2014 имам удоволствието да тествам за няколко дни версия 435i оборудвана с М-пакет.
BMW реши да отдели до сега предлаганата версия купе на 3-Series, като отделна 4-Series. Въпреки, че на пръв поглед автомобилът прилича на новата &bdquo;тройка&rdquo;, няма да откриете нито един елемент по купето, който да е идентичен с такъв при седана. При еднакво междуосие с това при 3-Series и въпреки по-късите надвеси, купето има по-малка височина и увеличени дължина и широчина. Заслуга за това имат новите брони отпред и отзад, разширените арки на калниците и по-ниският покрив. Увеличена е следата: с 20 мм отпред и с 30 мм отзад. Изброеното до тук е снижило и центъра на тежестта и след М4, купето от 4-Series е BMW-то с най-нисък център на тежестта.<br /> <br /> Корпусите на светодиодните автоматични фарове са по-дълги и по-тесни. В предната броня от двете страни на отвора за въздух има 2 канала, които подават въздух към предните спирачки. Други 2 тесни вертикални отвора в краищата на бронята отправят въздух, който обтичайки предните колела излиза през специални отвори в задния край на предните калници. Изискванията на осигуряване на безопасността на пешеходците е причина предният капак да бъде леко повдигнат, нарушавайки спортния клиновиден вид на силуета.<br /> В капака на багажника има интегриран спойлер, който явно добре върши своята работа, защото в долната част на бронята няма дифузор. Подобно на фаровете и стоп-светлините са по-тесни, но по-дълги. Коефициентът на челно съпротивление на новото немско купе е 0.28.<br /> <br /> Точните габаритни размери на 4-Series на BMW са следните: дължина 4638 мм, широчина 1825 мм, височина 1362 мм, междуосие 2810 мм, диаметър на завой 11.8 м, клиренс 130 мм, следа: 1545 мм отпред и 1594 мм отзад. Резервоарът побира 60 л, а обемът на багажника е 445 л. Собствената маса на автомобила е 1600 кг. Гумите с размери 225/45/18 са монтирани върху 7-спицови алуминиеви джанти.<br /> Купето има 60% по-голяма устойчивост на усукване спрямо тази при 3-Series. Окачването е независимо, с алуминиеви елементи: отпред McPherson и многоточково отзад, като 80% от детайлите са наново конструирани! Специални торсионни щанги, монтирани на предния мост помагат разпределянето на масите да бъде в идеалното съотношение 50:50. Кормилното управление е с електрически усилвател с промяна на усилието според скоростта на движение. Спирачната система е с вентилирани дискове отпред и отзад. Серийно се монтират системи ABS, Спирачен асистент, EBD и ESP, предаде scorosttv.com .<br /> <br /> Интериорът на BMW 435i е типичен за марката, а всичко е изработено от качествени и скъпи материали. Седалките са кожени, с електронастройки във всички посоки и с ясно изразени странични опори. Услужливи &bdquo;механични ръчички&rdquo; подават предпазния колан след затваряне на вратата. Многофункционалният кожен М-волан е с регулировки по височина и в дълбочина. Таблото с уреди е познато от 3-Series. Всичко в салона е разположено ергономично и интуитивно. За добрия микроклимат се грижи двузонален климатроник, а за приятното пътуване в отлично обезшумения салон звучи музика от скъпа аудиосистема. На продължението на централната конзола в ляво от лоста за управляване на трансмисията зад бутона за изключване на системата за стабилност са разположени бутоните за избор на режима на управление: Eco Pro, Comfort, Sport и Sport+. Нов и по-голям по размер е i-контролерът, разположен буквално под дясната ръка на водача. Отзад има 2 самостоятелни пълноразмерни места. Големите врати и придвижването на предните седалки напред облекчават влизането и излизането от автомобила.<br /> <br /> Новото купе на BMW се държи отлично на пътя. Ниският център на тежестта и известната свобода на действия, която осигурява монтираната електроника позволяват на опитния водач да изпитва неистово удоволствие от шофиране в поредица от завои. Голям плюс лично за мен е това, че ръчната спирачка е механична. Така при нужда може лесно да се предизвика и използва контролирано занасяне на задната част на автомобила. С една дума оценката за BMW 435i е &bdquo;Отличен 6&rdquo;. /БЛИЦ<br /> <br />

ОЩЕ ПО ТЕМАТА

0 Коментара:

Напиши коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Използвайки този сайт Вие приемате, че използваме „бисквитки", които ни помагат за подобряване на преживяването на потребителите, за персонализиране на съдържанието и рекламите, и за анализ на посещаемостта. Вижте нашата политика за бисквитките повече тук.Приемам