Предходното поколение на Acura NSX излезе от производство през 2005. От него бяха продадени над 9000 бройки. Сега новият концепт, който бе показан през 2013, достигна производствена фаза и бе представен на автомобилното изложение в Детройт, съобщава cars.bg.
В сравнение с прототипната версия NSX е нараснал с 2,55 см на ширина, 1,52 см на височина и 7,9 см на дължина, а междуосието е с 2 см по-дълго. Задвижването е подсигурено от бензинов шестцилиндров двигател, който е асистиран от три електромотора. Два от тях са монтирани в предницата, а третият е прикачен към задната ос.<br /> <br /> За поддържането на по-ниска температура на задвижващите модули се грижат 10 охладителни системи. Три от тях са заделени за двигателя, две - за интеркулера, и деветстепенната автоматична скоростна кутия, както и един охладител за всеки от електромоторите и системата за разпределяне на въртящия момент.<br /> <br /> Шасито е направено от алуминий и подсолена стомана. Подът е изграден от карбонови панели, а триизмерната А-колона от подсилена стомана спомага за визуалното намаляване на размера на гредите между стъклата.<br /> <br /> Предното и задното окачване са независими и направени от алуминий, а спирачното усилие се разпределя от специална система. Керамичните спирачни апарати на Brembo и модула за завиване ще са изцяло електроуправляеми.<br /> <br /> Въпреки сложната система за задвижване, NSX разполага с доста опростен интериор, присъщ за Acura. Уредите на арматурното табло са разположени точно зад волана и покрити от овален сенник. Четирите програми за шофиране, Quiet (използваща само електромоторите), Sport, Sport+ и Track, позволяват прецизната настройка на двигателя, електрическите компоненти и окачването.<br /> <br /> В централната конзола е разположен голям сензорен екран, под който са бутоните за управление на климатичната инсталация. Седалките и панелите са облечени в кожа и алкантара, допълнени от алуминиеви детайли.<br /> <br /> Стартовата цена на NSX ще започва от 150 хил. долара, като моделът ще се изправи срещу Audi R8 V10, Ferrari 458 Italia и Porsche 911 Turbo./БЛИЦ <br />