На автомобилното изложение в Женева дебютира изцяло новият компактен кросоувър Hyundai Tucson. Моделът грабва вниманието на посетителите с модерен и рафиниран дизайн. Автомобилът е със светодиодни фарове и хромирана трапецовидна радиаторна решетка. Малкият брат на Santa Fe е обзаведен с много качествени материали, огромен сензорен дисплей и опция за вентилирани и отопляващи седалки.
Багажната врата е с електрическо отваряне, а обемът на товарния отсек е 513 литра при разгънати седалки. Новият Hyundai Tucson е оборудван с множество системи за сигурност, сред които автономна аварийна спирачка, задържане в платното на движение и система за следене на &bdquo;мъртвите&rdquo; зони. Новият модел ще се предлага с атмосферен 1,6-литров бензинов двигател със 135 к.с., съчетан с 6-степенна механична предавателна кутия. Моторът ще има и турбоверсия с мощност 176 к.с., която стандартно ще бъде с 6-степенна механична скоростна кутия, но ще може да се поръча и със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя. По-малкият дизелов модел се предлага с агрегата 1.7 CRDi с мощност 115 к.с., а по-големият 2,0-литров мотор е в две версии със 136 и 184 к.с., към който има опция за 6-степенен автоматик. <br /> <br /> В Женева дебютира и вариант 48V Hybrid, който използва 2,0-литров дизел със 136 к.с. и електромотор с 14 к.с., а кутията е 6-степенна механична. Общата мощност е 150 к.с., а максималният въртящ момент 413 Нм. Автомобилът отделя едва 109 г/км CO2. Задвижването използва хибриден стартов генератор, инвертор, нисковолтов конвертор DC/DC и 48-волтов литиево-йонен акумулатор. Въпреки множеството агрегати масата на автомобила е увеличена само с 20 кг. В концептуална форма дебютира също така Plug-In Hybrid, който разчита на по-малкия 1,7-литров дизел със 115 к.с., монтиран отзад електромотор с 68 к.с., който задвижва задните гуми, а предаването е през 7-степенна автоматична кутия с два съединителя. Литиево-йонната акумулаторна батерия е 10,7 кВтч и може да осигури придвижване само на ток за до 50 км. Общата мощност на задвижването е 183 к.с., а максималният въртящ момент 474 Нм, докато вредните емисии само 48 г/км.<br /> <br />