Въпреки кризата покрай Covid-19, която изисква много хора да останат в домовете си, за някои шофьори, компании и организации, възможността да пътуват с кола или микробус, остава от съществено значение.
 
Чрез внедряване на услугата „Без докосване“, Ford гарантира, че клиентите ще могат да разчитат на своите превозни средства.

Част от програмата е и старателното дезинфекциране на автомобилите и микробусите, преди да бъдат върнати след ремонт и сервиз, както и свежда до минимум контактите на клиента и необходимостта да напуска дома си, като посочва адрес, от който желае да бъде взет и върнат автомобила след сервизиране.
 
„Знаем, че има шофьори, които изпълняват доставки на хранителни стоки или медицински консумативи, както и клиенти, които трябва да са мобилни, за да предоставят основни продукти на възрастните си роднини“, казва Масимо Пасаниси, отдел за обслужване на клиенти на Ford, директор по продажбите на Ford of Europe.

„Услугата „Без докосване“ предоставя на клиентите сигурността, че могат да разчитат на необходимата мобилност с превозното си средство, както и спокойствието, че превозното им средство се дезинфекцира преди да стигне отново до тях.“
 
Услугата „Без докосване“, включва носенето на ръкавици за еднократна употреба от екипите на Ford, както и дезинфекцирането на ключовете на автомобила и интериора му. Воланът, скоростният лост и седалката на водача са покрити с найлони за еднократна употреба, които се отстраняват непосредствено преди автомобилът да се върне на клиента.
 
Обслужването на „No Touch“ вече е въведено в много европейски страни, включително Белгия, Чехия, Дания, Финландия, Франция, Германия, Гърция, Унгария, Холандия, Норвегия, Полша, Португалия, Испания, Швеция и Обединеното кралство. Тя ще бъде разширена в цяла Европа, като през тази седмица стартира и в България.