Четвъртото поколение на Honda CR-V се сдоби с нов дизелов мотор. Двигателят 1.6 i-DTEC е построен специално за Европа. С този агрегат Honda CR-V се предлага с две задвижващи колела, 6-степенна механична скоростна кутия и с мощност от 120 к.с., максимален въртящ момент от 300 Нм и емисии на CO2 от 119 г/км.
Новото CR-V 1.6 i-DTEC продължава концепцията на модела за постигане на баланс между ефективност и производителност, комбиниран с функционалността и сигурността на SUV, събрано в едно. Комбинацията между лек двигател и система от задвижване на двете колела прави теглото на модела 1.6 i-DTEC със 116 кг по-лек от модела 2.2 i-DTEC, като дава на автомобила добро управление и динамично поведение на пътя. С малкия дизелов двигател CR-V е практичен и стилен SUV, който се предлага с ниска цена и с комбиниран разход на гориво от 4,5 л на 100 км. Новият двигател 1.6 i-DTEC има изключително значение за Honda на европейския пазар.<br /> <br /> На поточната линия в завода на Honda във Великобритания могат да се произвеждат по 500 дизелови мотора на ден. Когато се работи на две смени, на всеки 138 секунди се произвежда по едни двигател.&nbsp;/БЛИЦ