Три години и половина след голямото представяне на Auto Expo в Делхи през 2012-та, DC Avanti, който е рекламиран като първата индийска спортна кола, вече се продава на масовата аудитория, съобщи speed-press.com.
&nbsp;Основният пазар, разбира се, е именно индийският. През последните месеци този автомобил беше забелязан на няколко пъти в Лондон, което накара доста от спотърите да се чудят какво са снимали, поради липсата на популярност на модела.<br /> <br /> DC Avanti пристигна на Autocar Performance Show с две нови цветови схеми &ndash; оранжева и сива. Важно е да се отбележи, че определението е маркетингов трик, защото колата не е изцяло индийска. <br /> <br /> Задно разположеният 4-цилиндров, двулитров турбо двигател е &bdquo;взет&ldquo; от Renault и в конкретната конфигурация отдава 253 к.с. при 5500 оборота и въртящ момент 340 Нм от 2750 до 5000 оборота. Скоростната кутия е ръчна, с шест предавки. Теглото е 1580 кг. и стига от 0 до 100 км/ч. за 6 сек. Гумите са 20-цолови, 255/35 отпред и 295/30 отзад. <br /> <br /> Шасито е олекотено, конструирано от карбон. Стойностите не са особено впечатляващи, но моделът е интересен, защото е опит за създаване на бюджетен спортен автомобил за хора, които по принцип не биха могли да си позволят спортна кола. <br /> <br /> Доставките вече са в действие и ще бъде любопитно до какво ниво ще стигнат продажбите. Предварителният план за производство беше 10 000, а стартовата цена &ndash; 55 000 долара. Така че, колкото и да се използва определението &bdquo;бюджетен&ldquo;, за този автомобил също трябва да се изкара сериозна сума. /БЛИЦ<br />