През следващите три години Jeep има нагласа да развива своя дизайнерски стил, като стъпи върху традиционния си опит, а в същото време да даде още по-атрактивен външен вид на своите модели.
По време на автомобилното изложение в Детройт главният изпълнителен директор на компанията Майк Манли разкри плановете за &bdquo;по-гъвкави&quot; нови решения, като подчерта, че марката ще стъпи върху добрия опит от миналото. &bdquo;Wrangler не подлежи на обсъждане&quot;, заяви Манли.<br /> <br /> &bdquo;Това е колата, която е станала икона с външния си вид, който е абсолютно култов и не може да бъде объркан с никой, но освен това можем да бъдем по-гъвкави. Преди две поколения в моделите на Jeep имаше много флуидни линии, автомобилите ни изглеждаха по-женствени и не чак толкова отличителни. После се върнахме към по-тромави каросерии, характерни за нашия стил. Сега мисля, че можем да направим различен външен вид на новите ни автомобили. Имаме планове, така че колите ни веднага ще бъдат познавани като джипове, но в тях ще се открояват и новите моменти на дизайнерския ни стил&quot;.<br /> <br /> Манли добави, че ясно осъзнава мнението на клиентите относно оборудването и качеството на интериора на Jeep, като ги поставят наравно с конкурентите, които са производители на премиум автомобили.<br /> <br /> &bdquo;Когато лансирахме Dodge Journey в Европа, получихме доста отрицателна обратна връзка&quot;, каза той.<br /> <br /> &bdquo;В този момент създадохме специално студио за интериор и сега вече печелим награди за нашето качество. Научихме се как да правим различни нива на качество на една и съща структура, научихме се да мислим за всеки детайл във вътрешното пространство, което можем да направим по поръчка на клиента&quot;.<br /> <br /> По-специално Манли очаква новият Jeep Grand Wagoneer, който ще стартира в САЩ през 2018 г., да стане конкурент на Range Rover по отношение на качество, големина и способности на и извън пътя. /БЛИЦ<br />