Днес няма да говорим за хотрод автомобили (коли със стари или стилизирани като стари каросерии и със съвременни двигатели и преработени салони). 

Тези проекти също имат право на съществуване, но те не се отнасят към класиките. 

Също няма да взимаме под внимание копията, които с една или друга доза майсторство се правят на съветските автомобили. 

Като истински ретро автомобили се ценят не само професионално реставрираните такива, но и онези, които са се запазили в много добро състояние, което се и случва с някои представителни модели.  

Именно малосерийните автомобили на московския завод ЗИЛ днес оглавяват класацията на най-скъпите съветски автомобили. 

Общият принцип - в Русия старите съветски коли струват, по правило, по-скъпо, отколкото на Запад. Все пак за руснаците това е носталгия, а понякога и фетиш, а там - просто автомобил, при това от неизвестна марка. 

За да видите най-скъпите съветски автомобили, посетете auto.blitz.bg.