Мото-Пфое откри първия самостоятелен комплекс на Volvo за всички клиенти и любители на автомобилния бранд. Ексклузивният център е изграден по най-актуалните стандарти на шведската марка и се отличава с изискан скандинавски стил, изчистени линии и внимание към детайла. Новото дилърство се намира на ул. "Околовръстен път" № 483, на ключовия транспортен възел в близост до детелината на Ботевградско шосе, където Северната скоростна тангента се влива в околовръстното шосе в посока Пловдив и ж.к. Младост.


Ексклузивно, за церемонията по откриването на модерния Volvo център пристигнаха специалните гости – г-н Франк Версавел, Вицепрезидент на Volvo Cars за регион ЕМЕА (Европа, Близък Изток, Африка), г-н Хесус Фернандез де Меса, Изпълнителен директор Volvo Cars за регион ЕМЕА, г-н Масато Ишида, Генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и ОНД (Обединение на независимите държави) и г-н Хидеюки Нагаока, Генерален мениджър бизнес подразделение транспортни и строителни системи в Sumitomo Corporation Европа.


За пореден път Мото-Пфое вдига високо летвата с изграждането на модерния и високотехнологичен комплекс. През миналата година българският импортьор на трите водещи премиум автомобилни марки откри първия самостоятелен Jaguar Land Rover център в страната. С отварянето на новия ексклузивен дом на Volvo компанията за пореден път демонстрира последователната си стратегия да устройва за взискателните си клиенти функционални и красиви дилърства, предлагащи под един покрив пълна гама продукти и услуги в конкурентните луксозни пазарни сегменти.


Самостоятелният комплекс на Volvo в София е с разгърната застроена площ от общо 2780 кв.м. Шоурумът заема 800 кв.м, а сервизната зона и складът за резервни части – над 1000 кв.м. На разположение са близо 90 паркоместа. Автомобилният център е изграден изцяло по стандарта на производителя Volvo Retail Experience.


Комплексът гарантира премиум усещане, благодарение на характерния изчистен шведски дизайн, излъчващ уют и топлина, които могат да накарат всеки клиент да се почувства като у дома си. Архитектурният дизайн, минималистичният и семпъл стил, както и изборът на материали и повърхности допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия VRE. Атмосферата в новия Volvo център целѝ да внуши скандинавски уют, изисканост и спокойствие. Интериорът е решен в няколко клиентски зони за конфигуриране на автомобили, място за отдих, кафетерия, оборудван кът за забавление на най-малките фенове на бранда, както и иновативна Selekt зона с разнообразие от отбрани употребявани модели на шведската марка.


Предлагат се всички услуги, покриващи най-високите изисквания за качество и гарантиращи мобилността на клиентите на Volvo:
  • Продажба на нови и употребявани автомобили от тази марка;
  • Бързо и качествено следпродажбено обслужване;
  • Резервни части, консумативи и аксесоари;
  • Застрахователни услуги;
  • Оценка, изкупуване и абонамент;
  • Гъвкави финансови пакети за всяко клиентско предизвикателство.


Мащабната инвестиция и изпълнението на комплекса допълнително ще затвърдят имиджа на Volvo като марка, която проектира автомобилите си с мисъл за човека. Модерното дилърство е огледало на бъдещето на Volvo – оборудването предвижда и супер мощни зарядни станции, готови за изцяло електрическите модели на марката. Проектирано е с капацитет да обслужва непрекъснато увеличаващия се брой собственици на Volvo автомобили и предоставя най-добрата инфраструктура за техните нужди и високи изисквания. По мнението на Volvo специалистите, това е може би най-добрият комплекс на марката в югоизточна Европа.


„Днес съм изключително доволен, като виждам сериозната инвестиция на Мото-Пфое. Ние се гордеем с тях като един от най-силните ни и многоуважавани партньори в нашето пътуване към бъдещето. Всичко в този красив комплекс е издържано професионално, демонстрира грижа за задоволството на клиентите и е перфектното доказателство за пътя ни към успеха”, сподели Франк Версавел, Вицепрезидент на Volvo Cars за регион Европа, Близък изток и Африка.


„Сигурни сме, че новият дом на Volvo значително ще подобри комуникацията и услугите за нашите клиенти, чрез убедителното и завладяващо присъствие на марката, въплътено във философията VRE (Volvo Retail Experience), и като следствие, ще процъфтява устойчив бизнес”, каза Масато Ишида, Генерален мениджър в Sumitomo Corporation за Европа, Близкия изток, Африка и ОНД.

По случай откриването на комплекса Мото-Пфое предлага на своите клиенти специални условия с бонус оборудване до 12 000 лева за нови автомобили Volvo на склад.