Новият Cadillac CTS-V вече е на пътя и изглежда впечатляващо. Това е трето поколение на модела, като първото се появява на бял свят през 2004 година, но е сравнително семпло.
&nbsp;Втората генерация от 2009-а насам вече прави фурор и наистина доказва качествата на луксозния суперседан. Освен него излизат и вариантите купе и комби - всичките задвижвани от 6.2-литров V8 с 556 конски сили и 747 Нм въртящ момент.<br /> <br /> Третият CTS-V вече разполага с компресорен V8. Принудителното пълнене е довело до мощност от 640 конски сили и бруталните 854 Нм въртящ момент, като цялата тази сила се предава през автоматична осемстепенна скоростна кутия към задния мост. В пряко сравнение с конкурентите си в лицето на BMW M5, Audi RS7 и Mercedes-Benz E 63 AMG, той надминава първия и втория с 80 конски сили, а третия - със съвпадението от 63 коня. Освен по-високата мощност CTS-V е и с най-ниското тегло в битката. Единственияj момент, в който американецът изостава, е ускорението от 0 до 100 км/ч, в което отстъпва на E63 с незначителните 2 десети от секундата поради задвижването на двата моста.<br /> <br /> Моделът разполага с трето поколение на регулируемото окачване Magnetic Ride Control, 19-цолови джанти, обути специално разработени гуми Michelin Pilot Super Sport, и спирачна система от специалистите Brembo. Футуристичният интериор изобилства от кожа, метал и пиано лак. Спортните седалки, облечени в комбинация от дупчена Алкантара и кожа, също изглеждат впечатляващо. Цената, като един от най-определящите фактори, също е в полза на Cadillac и разликата е значителна.<br /> <br /> Източник: <a href="https://fakti.bg/avto/151830-eto-go-i-novia-cadillac-cts-v-" target="_blank"><span style="color: rgb(128, 0, 0);"><strong>fakti.bg</strong></span></a><br type="_moz" />