Нито един автоджамбаз не си губи времето в търсене на скрити някъде изключватели, релета и всякакви такива подобни устройства, с чиято помощ собствениците на коли изключваха своята аларма против крадене на автомобил.

Задачата им е максимално бързо да запалят двигателя чрез всякакъв възможен начин и да отпрашат към "базата". 

Всичките излишни кабели се прекъсват, след което почти мигновено се възстановяват основните вериги (стартер и палене) и двигателят се пали.

Именно по този алгоритъм крадяха по-простите коли от семейството на Самара -  2108, 2109 и така нататък. Но в редица случаи автомобилните крадци ... се предаваха! Уж са били направили всичко както трябва, но резултатът е отрицателен.  

За защита от кражба на колата от типа "осмица" опитният майстор променяше спойките на Датчика на Хол!

За да научите как вашите бащи и дядовци са защитавали скъпоценните си соцвозила от тогавашните крадци на автомобили, четете auto.blitz.bg