Мислете за SEAT Leon X-Perience като за Skoda Octavia Scout, но с по-ярък дизайн. От което може да си изпати Volkswagen. Новият Leon X-Pirience ще се бори за клиенти, предпочитащи вдигнати офроуд комбита. Казано иначе - ще краде клиенти на Audi и Volkswagen, които не искат да дават безумни пари за високопроходимо комби.
Подходът е класически - повдигнато с 15 мм окачване, защитни кори под колата, небоядисани по-груби брони и арки на калниците и най-важното - задвижване 4x4. Умният изкуствен интелект по принцип ползва предните колела, но поверява част от задвижването на задните колела в момента, в който усети, че предните губят &bdquo;почва под грайфера си&rdquo;. Другите външни белези на X-Pirience са черните рейки на покрива и уникалните за модела 17- или 18-инчови джанти. Вътре седите на приятна кафява кожа, съшита с оранжеви конци, а отзад може да съберете 587 литра багаж или максималните 1470 л при сгънати задни седалки.<br /> <br /> За да не отстъпва на по-скъпите роднини в този сегмент, SEAT ще предлага тъчскрийн, а при по-мощните двигатели ще може да избирате между три отделни режима, регулиращи чувствителността на педала на газта, остротата на волана и скоростта при превключване на предавките.<br /> <br /> Както стана ясно, задвижването е и на четирите колела, а двигателите са един бензинов и два дизелови. Запалващият се чрез искри мотор е 1,8-литров TSI със 180 к.с. и 280 Нм, докато малкият дизел е 1,6-литров със 110 к.с. и 250 Нм. Големият нафтов мотор е 2.0 TDI и се предлага в две версии - със 150 к.с. и 320 Нм или 184 к.с. и 380 Нм. /БЛИЦ<br />