Независимо проучване на индекса на потребителската лоялност се проведе в Русия сред собствениците на автомобили, съобщи агенция „Автостат”. Оценявано е удовлетворението на повече от 2000 собственици от притежавания от тях автомобил.
Мненията на анкетираните са разпределени в три категории &ndash; критична, неутрална и позитивна. Основният въпрос, на който са отговорили собствениците на коли е бил &bdquo; Каква е вероятността да препоръчате вашата марка на совите приятели, колеги и познати?&rdquo; <br /> <br /> Лидерите на рейтинга са собствениците на &bdquo;Мерцедес&rdquo;, показват данните. 70% от тях попадат в позитивната категория и са готови да препоръчат марката на познатите и приятелите си. В подреждането следват &bdquo;Ленд Роувър&rdquo; и БМВ съответно с 68 и 62%.<br /> <br /> В първата десетка не са само луксозни коли, а и такива масови марки като &bdquo;Киа&rdquo; и &bdquo;Шкода&rdquo;. Присъстват и японските &bdquo;Тойота&rdquo; и &bdquo;Мазда&rdquo;. На последните места са &bdquo;Лада&rdquo; с едва 5% позитивно мнение и &bdquo; Деу&rdquo; с 8%. /БЛИЦ<br /> <br />