Вторият модел на германския производител на спортни автомобили Porsche, който се отказа от атмосферните двигатели вече е на поточната линия. Наименован наследствено 718 Cayman от прародителя със средноразположен двигател - 718, той ще има два варианта. Нормалният 718 Cayman ще се възползва от 2.0-литров четирицилиндров боскер турбо, като до сега той бе 2.7-литров шестцилинров. При него повишението на мощността е с 25 конски сили и цели 90 нютонметра, пише mobile.bg.

По-мощният 718 Cayman S също ще разчита на четирицилиндров агрегат с обем от 2.5 литра, като предходния S се оповаваше на 3.4-литров атмосферен. Конските сили при него вече са 350, а нютонметрите достигат 420. Турбо двигателите нямат харизматичните звукови възможности на атмосферните си братовчеди, но нютонметрите идват много по-рано и са нараснали значително. Екипиран с седемстепенната автоматична PDK трансмисия и опционалния Sport Chrono Package, 718 Cayman S ще се изстрелва от 0 до 100 за 4.2 секунди или с една десета от малко по-мощното, но и по-тежко BMW M2. Първите бройки от модела се очаква да достигнат до клиентите в началото на септември, като базовата цена на модела в Германия ще започва от 51623 евро за 718 Cayman и 64118 евро за 718 Cayman S.