Производителят на премиум автомобили Volvo Cars представи М – нов бранд, който ще разшири глобално мобилните операции на компанията, осигурявайки надежден достъп по заявка за автомобили и услуги чрез интуитивно приложение. Освен това, М ще се запознае с нуждите, предпочитанията и навиците на клиентите, персонализирайки връзките с тях. М ще дебютира през пролетта на 2019 г. в Швеция и САЩ.

„Volvo Car се превръща в нещо повече от автомобилна компания. Ние разбираме, че градският потребител преосмисля традиционното притежаване на кола. Ние се развиваме, за да станем директен доставчик на услуги в рамките на новата ни мисия под наслов „Свободата да бъдеш мобилен“, заяви Хакан Самуелсон, президент и главен изпълнителен директор на Volvo Cars.

M разработва собствена технология, която проучва нуждите на потребителите, вместо само да ги информира откъде могат да си вземат кола.

„Услугите, които понастоящем се предлагат, са свързани предимно с алтернативи на такси или обществен транспорт”, обясни Бодил Ериксон, изпълнителен директор на Volvo Car Mobility.

„Ние се отличаваме по това, че се фокусираме върху начина, по който хората използват колите, които притежават. Нашата цел е да предложим истинска алтернатива на това преживяване. Това ще ни позволи да живеем както искаме, да правим нещата според собствените си разбирания и да спестим ценно време. Виждаме възможност да предложим първокласно преживяване“.

В допълнение на екипа от висококвалифицирани софтуерни инженери, М черпи от 20-годишния опит на Sunfleet – пионерът в споделянето на автомобили в рамките на Volvo Car Group. Sunfleet е водеща компания за споделяне на автомобили в Швеция с 500 000 сделки годишно и автопарк от 1700 коли. Тя ще бъде напълно интегрирана в М през 2019 г., като услугата ще бъде достъпна за всички съществуващи членове на Sunfleet.

„Мобилността претърпява фундаментална трансформация и Volvo Cars е водеща фигура в този процес. Стартирането на М ще създаде нови източници на приходи за Volvo Cars и ще бъде неразделна част от амбицията на компанията да изгради повече от 5 милиона директни отношения с потребители до средата на следващото десетилетие“, допълни Самуелсон.

„Стокхолм, Швеция, където вече провеждаме широки тестове, ще служи за бъдеща база за развитие на М. Подробни бета-тестове ще се проведат през есента“, заяви Бодил Ериксон.

Повече информация за М ще бъде обявена по-късно тази година.