Бруклин Алън е 23-годишно момиче, голям любител на социалните мрежи и обича да споделя модните си вдъхновения със своите последователи в TikTok. Наскоро тя стана много популярна, защото реши да пресъздаде популярни модни тенденции от друга известна онлайн платформа за снимки - Pinterest, пише каналът "Social Virals" във vbox7.

Идеята на Бруклин е да покаже, че живеем в свят, който е все още пълен с много досадни двойни стандарти, що се отнася до модните тенденции, които са предназначени предимно за по-слабите хора. Бруклин е пухкаво момиче, но също иска да изглежда добре и да се облича с модерни дрехи.

 

Понякога снимките в социалните мрежи са толкова нереалистични за момичета като нея, че тя е решила да покажа нагледно как биха изглеждали топ тенденции, но на нейното тяло. Видеото ѝ в TikTok има над 1 милион гледания, а самата тя споделя, че има един "ключов аксесоар", който прави тези облекла толкова желани от масовите потребители, а това не е чанта или колан, а... "плосък корем".

Бруклин сподели пред BuzzFeed, че е била много вдъхновена от резултатите, които е постигнала в TikTok. "Сигурна съм, че не съм първото плюс сайз момиче, което прави подобно нещо, но усетих, че мога да помогна на много хора, които имат подобна на моята фигура", казва тя и допълва, че просто иска да покаже, че всеки човек може да носи всичко, което пожелае, стига да се чувства добре в кожата си.


 
@mirkoasenov_3777

#mirko_77️ #foryou

♬ original sound - Mirko Asenov
"Избрах тоалетите от Pinterest специално, защото беше тенденция и забелязах, че това е платформа, в която обикновено виждате само стандартния тип тяло, представен в модата", визирайки слабите манекенки. Когато Бруклин посочва плоския корем като вид "аксесоар", тя по никакъв начин не иска да обижда слабите и трениращи жени, но иска хората да разберат, че по-голямото коремче не е грозно.

"Нашите по-големи стомаси системно се считат за несъвършенство, докато плоските са нещо, което обществото е възприело като идеал", казва Бруклин и споделя, че понякога се гледа с лошо око на жени, които имат коремче. Двойните стандарти в модата продължават да съществуват, но в последните години се организират все повече рекламни кампании и дори ревюта, в които участват по-закръглени дами, които доказват, че са също красиви и имат какво да предложат на масовата аудитория.