НАСА е открила потенциална "супер Земя" извън нашата Слънчева система, разположена в обитаемата зона на нейната звезда, което означава, че може да е подходяща за колонизация на човека.
Докато наблюдаваше звезда на име GS 357, която е само на 31 светлинни години в съзвездието Хидра, Планетарната спътникова агенция за космически изследвания (TESS) откри звезда, която затъмнява на всеки 3,9 дни, което показва присъствие. транзитна екзопланета.

С допълнителни слънчеви изследвания изследователите откриха куп планети, като най-обещаваща беше GS 357 като планета с условия, които предполагат, че може да поддържат живот.

Като се има предвид положението й спрямо звездата, учените от НАСА изчисляват, че тя получава подобни количества слънчева енергия, каквито Марс получава от нашето Слънце.

„Това е вълнуващо, защото това е първата свръх Земя близо до човечеството, която може да има живот“, каза един от водещите астрономи, Лиза Калтенегер.
Сега астрономите се надяват да открият, че планетата има плътна атмосфера, която може да улавя достатъчно топлина, за да позволи течното състояние на водата на нейната повърхност.

Въпреки това, без атмосферата вероятно планетата има средна температура от около -53 градуса по Целзий, което би я направило замръзнало и неудобно място, вероятно близо до невъзможно колонизиране, без да се изразходват огромни ресурси.