Попълнете търсена ключова дума или фраза

НАСА ни е излъгала! ВИДЕО доказва, че е имало тайна мисия до Червената планета, водена от Нийл Армстронг

https://blitz.bg/lyubopitno/nauka-i-tekhnologii/nasa-ni-e-izlgala-video-dokazva-che-e-imalo-tayna-misiya-do-chervenata-planeta-vodena-ot-niyl-armstrong_news631731.html Blitz.bg Вашингтон, САЩ 11 Окт. 2018, 03:30 12173 прочита 0 коментара
Астронавтите Нийл Армстронг, Бъз Олдрин и Владимир Илюшин са били на борда на ISV Colombus, изпълнил мисия на НАСА до Марс с кодовото име "Червено слънце". Това смята конспирологът Тим Бекърс, който публикува, както твърди той, видео доказателство в канала си в YouTube - UFO Today. Неясните кадри, заснети от 8-милиметрова камера, показват повърхността на Червената планета отгоре, пише в. "Дейли Стар".

Камерата постоянно приближава и отдалечава фокуса, след което се вижда совалката, в която, очевидно, се намират астронавтите. Изглежда, че совалката се приближава до планетата, при което повърхността на Марс е запечатана на лентата още по-подробно.

Тим обяснява, че проект "Червено слънце", за който НАСА отказва да потвърди, е имал за цел да се прелети в орбита покрай Марс, но не и да се каца на него. "Щом НАСА е била готова да изпрати до там екип, ние предполагаме, че екипът е намерил там нещо удивително. Според слуховете, изтекли от самия връх на НАСА, мисията е успяла да се сдобие с информация, идваща от повърхността на планетата", казва още той.

По думите му, совалката е била оборудвана с много модерни инструменти, способни да установят подробности за почвата на планетата, затова е възможно НАСА да е успяла да улови артефакт, доказващ наличието на извънземни.

Видеото е публикувано с коментара "НАСА излъга! Наистина сме ходили до Марс".

ОЩЕ ПО ТЕМАТА