Попълнете търсена ключова дума или фраза

Сензация! Учени откриха нов вид животно в китайските гори

https://blitz.bg/lyubopitno/nauka-i-tekhnologii/senzatsiya-ucheni-otkrikha-nov-vid-zhivotno-v-kitayskite-gori_news478821.html Blitz.bg

Това е непознат досега вид гибони, които ще бъдат кръстени скайуокър или гоалигун

Пекин, Китай 11 Ян. 2017, 22:34 3420 прочита 0 коментара
Китайски учени увериха, че са идентифицирали непознат досега вид гибони в отдалечени гори край границата с Мианма. Те са го кръстили на персонажа от "Междузвездни войни" Люк Скайуокър, съобщи "Асошиейтед прес", цитирана от БТА.
След като изследвали гибони в природния резерват Гоалигуншан, учените стигнали до извода, че става въпрос не за един, а за два вида. Заключенията им са въз основа на отличителни особености на челото у приматите и на генетичен анализ.

Предложено е новият вид да бъде наречен гибони скайуокър или гибони гоалигун. Резултатите от изследването са публикувани в American Journal of Primatology.