Палеонтолозите са открили почти цял скелет, който принадлежи към неизвестен вид алозавър. Този хищник се е движел на двата си задни крайника, имал е 80 зъба, а над очите били разположени израстъци с форма на рога. Той е живял преди около 155 милиона години на територията, където днес се намира американският щат Юта, съобщават световните издания.

В самото начало специалистите успели да разкопаят скелет без глава, който се намирал в огромен каменен блок. Черепът на динозавъра е открит едва шест години по-късно по време на изследването на района с помощта на детектор, който открил „светещ” обект под земята.

Експертите отбелязват, че много често се срещат радиоактивни кости на динозаврите, в които в продължение на много хилядолетия са се натрупвали различни вещества.

След изследването, учените са разбрали, че са открили нов вид, който впоследствие е наречен Allosaurus jimmadseni. Този динозавър се е оказал най-древният от всички алозаври, които са открити досега.

Заслужава да се отбележи, че той е бил и едно от най-големите същества, които по това време живеели на Земята. Дължината му е била около 9 метра, а теглото достига почти два тона.

Поради факта, че черепът е доста лек и по-тесен, динозавърът е нямал толкова голямо покритие на зрението. Ето защо неговият стил на лов може би е бил различен от другите видове алозаври.