Попълнете търсена ключова дума или фраза

Това е! Учени получиха сигнал от космоса - извънземните ли са?

https://blitz.bg/lyubopitno/nauka-i-tekhnologii/tova-e-ucheni-poluchikha-signal-ot-kosmosa-izvnzemnite-li-sa_news618001.html Blitz.bg Вашингтон, САЩ 03 Авг. 2018, 17:39 2695 прочита 0 коментара
Учени от Британска Колумбия, Канада, прихванаха мистериозен радиосигнал, идващ от дълбокия Космоса, съобщават „Индипендънт”. Вълните са били засечени благодарение на мощния телескоп CHIME (The Canadian Hydrogen Intensity Mapping Experiment).

Снимка: БГНЕС

Те са идвали на честота между 400 и 800 мегахерца, което ги превръща във феномен, който може да бъде ключ към разгадаването на събития от преди милиони светлинни години.

Снимка: БГНЕС

За първи път учените откриват подобни радиосигнали през 2007 година, а от тогава за засечени над 30 нови. Те се отличават със своята сила и бързото си заглъхване.  Последният е кръстен „FRB 180725A” и е уникален с факта, че е засечен в реално време.

Изследователите все още не знаят откъде идват сигналите, но търсят повтарящ се модел в тях, за да могат да ги проучват. Предположенията са, че те се изпращат от огромна звезда, която не е открита или извънземна форма на живот.

ОЩЕ ПО ТЕМАТА