Попълнете търсена ключова дума или фраза

Учени: СПИН става все по-малко опасен!

https://blitz.bg/lyubopitno/nauka-i-tekhnologii/ucheni-spin-stava-vse-po-malko-opasen_news305797.html Blitz.bg

Вирусът се подлагал на разрушителни мутации и сам губил силата си

Лондон, Великобритания 02 Дек. 2014, 06:54 2106 прочита 0 коментара
Вирусът на имунната недостатъчност при човека ХИВ губи силата си и става по-малко опасен, са установили учените от университета в Оксфорд, в резултат на многогодишни наблюдения върху жени в Ботсвана, съобщава ВВС.
Изследователите са открили, че по време на борбата си за оцеляване, вирусът се подлага на разрушителни мутации.<br /> <br /> Един от резултатите на еволюцията на вируса е неговото влошаване на способността за възпроизводство. Сега даже след проникване в клетка на човешкия организъм на вируса е необходимо повече време да предизвика СПИН.<br /> <br /> Учените съобщават, че откритието помага на усилията по изкореняване на ХИВ, но предупреждават, че вирусът продължава да е опасен./БЛИЦ<br />