След старта на пилотирания космически кораб "Союз МС-13" на 20 юли от космодрума в  Байконур, в орбита бе открит неизвестен обект. Това сочат данни, публикувани на Spacetrack.org, специализиран уебсайт на ВВС на САЩ.

В информацията се посочва, че в резултат на старта на руския Союз, американските военни регистрирали три обекта в орбита около Земята: самият Союз МС-13, третата степен на ракетата-носител Союз-ФГ и неизвестен фрагмент.

По-рано, непосредствено след старта на ракети Союз, американските военни са регистрирали само два обекта в орбита: кораба и третата степен етап.

Единствено през април 2015 г. бяха открити две дузини отломки от третата степен на ракетата "Союз-У" в космоса, която се разруши в резултат на аварийно отделяне на товарния кораб "Прогрес".

"Съюз MS-13" се стикова с МКС на 21 юли в 01:48 московско време.Той достави на станцията руснакът Александър Скворцов, италианецът Лука Пармитано и американецът Андрю Моргън, Те се присъединиха към руския космонавт  Алексей Овчинин и американските астронавти Ник Хейг и Кристин Кук.

По-рано бе съобщено, че един британски любител астроном е успял да заснеме от земята  видео за скачване на "Союз MС-13" с МКС.