Нови подробности за влака призрак с италианските богаташи, изчезнал през 1911 г.
От гледна точка на езотериката, загадъчната композиция просто е попаднала във възел на времеви-пространствения континиум
За удивителния влак призрак, който на 14 юли 1911 година тръгва на разходка от Рим и изчезва безследно, е писано доста много.
Но все пак да припомним. Влакът се е състоял само от три вагончета, в които са пътували 106 заможни италианци. В един момент композицията влиза в дългия тунел Ломбарди и... буквално в него се разтваря във въздуха (това е по думи на двама участници в пътуването, които овреме са успели да скочат от вагона).
От гледна точка на езотериката, загадъчният влак просто е попаднал във възел на времеви-пространствения континиум, след което е започнал да се появява в различни части на света и по различно време.
Той е бил виждан, което е и най-поразителното, в Мексико през 1845 година, тоест влакът в случая е пропаднал в миналото.
Там останалите в него 104 пътници благополучно са слезли от композицията и също така благополучно малко след това са се оказали в лудницата.
Влакът често е бил виждан в самата Италия, а също и в Германия, редица пъти дори в Русия, а също и в Крим и Украйна.
При това той се е появявал в различно време и на най-удивителните места.
Удивителни са местата поради факта, че старият влак може да се движи само по релсите от онова време, а съвременните железопътни линии въобще не могат да паснат неговите колела.
Още по-поразителен е фактът, че композицията е била виждана не само по железопътни линии, но и в метрополитени.
Дълги години тази информация е била строго засекретена. Но сега тя излезе наяве и от нея става ясно, че италианският влак призрак през 1975 година е бил забелязан на кръговата линия на московското метро, когато важната транспортна артерия е била затворена.
Също така е бил забелязан и в Подмосковието, до гара "Солнцево". Машинистът на местната електричка го забеляазл на пътя си и веднага съобщил на диспечера, но "призракът" също толкова мистериозно изчезнал, както се бил и появил.
Също остава въпроса, защо влакът винаги си избира релсов път, след като, по думите на очевидци, той не се движи по самите релси, а плава над тях.
Превод и редакция: БЛИЦ