Авторът на изскачащите реклами в интернет се извинява за своя продукт. Итън Зукърман, директор на Центъра за обществени медии в Масачузетския технологичен институт (MIT), е написал есе, озаглавено „първородният грях на интернет“, в което се извинява за създаденото от него като служител на компанията Tripod.com. Едно от най-неприятните неща в интернет могат да бъдат изскачащите или поп-ъп (pop-up) рекламите, пише The Telegraph. Дори човекът, който е изобретил и програмирал тази досадна форма на рекламни съобщения преди 20 години, осъзнава колко изнервящи могат да бъдат.
&bdquo;В крайна сметка, бизнес моделът, който изведе компанията на печалба беше рекламата&ldquo;, казва той за американското списание The Atlantic, припомняйки си други неуспешни бизнес инициативи. По думите му това, което е привлякло интереса на инвеститорите е бил анализът на използваните от потребителите интернет страници, който цели по-добро насочване на реклами към тях. &bdquo;Развивайки се в тази насока, ние създадохме един от най-мразените инструменти, с които разполагат рекламодателите &ndash; изскачащите реклами. Аз написах кода за задействането на прозореца и показването на реклама в него. Съжалявам. Намеренията ни бяха добри&ldquo;. Зукърман посочва обаче, че алтернативата на поддържаната от поп-ъп реклами интернет мрежа е хората да заплащат за услугите в замяна на защита на личните им данни. <br /> <br />