В края на миналата година компанията Fitbit бе най-големият доставчик на носима електроника в света. Въпреки това успехът на Apple Watch принуди Fitbit по-рано тази година да пусне собствените си смарт-часовници Blaze. Според някои източници, компанията е продала един милион устройства в Amazon през първия месец след дебюта им, което разбира се е висока стойност за тази категория продукти. Въпреки това, анализаторите изразиха своето недоверие и попитаха производителя да изясни какво точно се цели: продажби или само доставки.
Джеймс Парк, изпълнителен директор на Fitbit, е отказал да коментира данните за продажбите и в края на интервюто е заявил, че ще говори за смарт-часовника на Apple.<br /> <br /> &quot;Това е чудесен продукт, а Apple - страхотна компания, но устройството прави твърде много неща. В действителност, нашето проучване показа, че хората, които се интересуват от Apple Watch не се пресичат с хората, които се интересуват от нашите продукти. Аз мисля, че най-големият проблем на тази категория продукти се крие в това, че те правят прекалено много неща, а производителите не могат ясно да обяснят на хората защо им е нужно това устройство&quot;, твърди Джеймс Парк.<br /> <br /> Също така, Джеймс е намекнал, че те разработват много нови продукти, които в момента са на различен етап от своята завършеност. Той само е казал, че бъдещите устройства са насочени към взаимодействие с околния свят, за интеграция с автомобилите, къщите, сградите, плащанията и за разширяване възможностите за уведомления и идентификация на потребителите.<br /> <br /> <strong>Източник: kaldata.com</strong><br /> &nbsp;