Съвременните телевизори са оборудвани с все по-впечатляващи функции, ултратънки размери и ни позволяват лесно да свързваме мобилните си устройства с тях. Една от най-сериозните иновации, която ни очаква в сектора в следващите месеци е навлизането на нова вълна атрактивни Ultra HD модели. От DisplaySearch публикуваха последния си анализ, който ни разкрива как се развива този нова пазарна ниша, съобщава digital.bg.
Oказва се, че през първите шест месеца на годината най-печелившата компания в този сектор е Sony, които генеират 37,1% от продажбите на Ultra HD телевизори. По този начин компанията успява да си спечели комфортна преднина пред най-големите корейски производители. LG e компанията, която заема втора позиция и разполага с 14,2% пазарен дял, следвана от Samsung с едва 4%.<br /> <br /> Доставките на Sony са генерирали приходи от 139 млн. евро за периода от общо 367 млн. за всички компании в сектора. Очаква се също така Samsung и LG да представят нови атрактивни Ultra HD телевизори до края на годината, за да скъсят дистанцията си от Sony. Teпърва предстои да видим дали компанията може да запази лидерската си позиция или ще започне да губи позиции за сметка на корейските си конкуренти./БЛИЦ <br /> <br />