YouTube изпревари по популярност телевизията в САЩ, сочи изследване на Adroit Digital. Проведена анкета показа превъзходството на интернет пред другите начини за разпространение на видео.
Изследването е проведено сред 2000 американски граждани, навършили 18 години, притежаващи телевизор, смартфон и компютър. 68% от анкетираните са отговорили, че предпочитат да гледат филми от YouTube, 51% използват за тази цел телевизорите си, а 49% - поточното видео Netflix. При това 63 на сто са готови да прекъснат абонамента си за кабелна телевизия, за да гледат видеофилми чрез по-бърз интернет. Изследването не обхваща американците, които нямат навършени 18 години.<br /> <br /> Интересно е, че 59% от анкетираните смятат, че самата телевизия постепенно ще се трансформира в нещо като аналог на YouTube, в който потребителят самостоятелно избира кога и какво да гледа. Участниците в изследването са на мнение, че интернет каналите са универсални и печелят с това, че предлагат неограничено видео, което можеш да гледаш, когато си пожелаеш. YouTube беше представен през 2005 година, а след около 12 месеца Google го купи за 1,7 милиарда долара. Това се оказа много удачна и за двете страни сделка и през 2013 година броят уникални посещения в месец достигна един милиард души. /БЛИЦ<br /> <br />