А1 Помощник дава бързи онлайн отговори
Дигиталният портал решава затрудненията на потребителите, без да е нужно да посещават магазин или да звънят по телефона
Ако се затруднявате как да настроите своя нов телефон или не знаете колко време ще отнеме инсталирането на нова фиксирана услуга, вече не е нужно до ходите до магазин и да губите ценно време.
С новия А1 Помощник можете да се справите сами със затруднения, свързани с технологиите, които не можете да разрешите сами. При това без да се налага да ходите където и да е, да се съобразявате с работното време на магазините, или да звъните по телефона. В модерния дигитален портал на А1 можете да намерите отговор на въпроси от най-разнообразен спектър – какъв е мобилният план, как мога да увелича скоростта на интернета, или как да добавя нови телевизионни канали.
А1 Помощник е създаден в полза на потребителите и е част от цялостната стратегия на А1 да развива дигиталните възможности за самообслужване за своите клиенти.
С няколко клика на мишката
В А1 Помощник можете да намерите детайлна информация за всички услуги и продукти на А1 и да откриете решение на затрудненията, които срещате, без да е нужно да се свързвате с консултанти.
Ако доскоро трябваше да посетите офис или да се свържете с експерт по телефона, който да ви помогне при разрешаване на проблем, свързан с устройство или услуга, сега това наистина не е необходимо.
Новият дигитален портал ще ви спести ценно време и само с няколко клика на мишката ще се информирате възможно най-бързо какво да направите. Можете да влезете в платформата по няколко начина – на адрес help.a1.bg, от меню „Помощ“ на началната страница на сайта А1.bg или от секцията „Помощ“ в мобилното приложение Моят А1.
Лесно и удобно
А1 Помощник е лесен и удобен за използване. Направен е така, че всеки, който иска, да стигне бързо до необходимата информация– достъпно и интуитивно. Всички услуги, които предлага А1, са разпределени в отделни категории. Ако имате нужда от помощ, свързана с Фактури, Роуминг, Мобилни услуги, Интернет, Телевизия – просто кликвате върху секцията и ще откриете каквото Ви е нужно.
Допълнително удобство е и това, че в А1 Помощник има отделени подкатегории, в които са изброени конкретните услуги, представени са техните функции, особености и технически характеристики. Хората, които изпитват трудности при използването на устройства или функциите на дадена услуга, могат да разгледат записани обучителни видеа, инфографики и изображения.
Специално внимание е отделено и на новите клиенти на телекома. В отделна секция потребителите, които за пръв път използват услугите на А1, ще намерят всичко, което ги интересува като информация. С портала можете да бъдете винаги в час с новостите – ще се информирате за най-новите продукти и услуги, които А1 предлага, за промени в ценовите предложения, или дори за най-новите хитови заглавия в А1 Видеотека.
Ало, ало…
Ако се чудите какво става с интернета и дали във вашия квартал няма авария, не е необходимо да звъните по телефона, за да разберете. Само трябва да влезете в секция „Новини“ на А1 Помощник и ще откриете информацията, която търсите – предстоящи профилактики на мобилната и фиксирана мрежа на А1 или внезапно възникнали аварии. И ако въпреки че сте преровили всички секции и новини и все още имате неясноти или колебания, за вас специално А1 Помощник е събрал на едно място най-често задаваните потребителски въпроси за всички продукти и услуги, предоставяни от А1.
Най-добрите специалисти на телекома са подготвили отговорите така, че да получите разбираема и полезна информация. Освен че гарантира удобство и бързина, порталът предлага и възможно най-безопасен начин за получаване на необходимата помощ и информация. В условия на продължаваща пандемия можете да спестите посещенията в магазините и да получите изцяло дигитално обслужване и то в удобно за Вас време.