Изявление на А1 по повод проблемите с роуминга в чужбина
"А1 България" даде обяснение за проблема, който се появи в събота следобед с роуминга. Клиентите на телекома не можеха да използват мобилна гласова услуга и мобилен интернет в чужбина.
От телекома обясниха, че причината са технически причини с Vodafone.
"Затрудненията не са свързани с мрежата на А1 България, но поради факта, че Vodafone е основен роуминг партньор на A1 Group, проблемите засегнаха голяма част от клиентите ни в роуминг. Работата по възстановяване на услугите започна веднага и вече всички клиенти в Гърция могат да ползват роуминг нормално", поясниха от А1 и препоръчаха на абонатите да рестартират телефоните си.
В случай, че се намират в друга държава, трябва да изберат мрежа, различна от тази на Vodafone, за да ползват роуминг услуги. Работата по пълното възстановяване на роуминг услугите продължава.
Последвайте ни