А1 отново подкрепя Софийския фестивал на науката

И тази година А1 е сред основните партньори на Софийския фестивал на науката, който се провежда от 9 до 12 май в София Тех Парк. В рамките на събитието телекомът ще представи серия от лекции на тема „Суперсилите на Интернет”, които целят да запознаят децата с интернет и начина, по който могат да работят бързо, ефективно и безопасно с него и да го използват за целите на образованието. Лекциите са част от инициативата на компанията Интернет за всички и ще бъдат представени в специално подготвената А1 Арена. Те ще акцентират върху това как интернет и технологиите допринасят за научно-изследователската и развойна дейност и същевременно спомагат за издигането на забавлението до едно изцяло ново ниво.
 
Лекциите ще бъдат представени от Марина Маринова от Център за забавна математика със следния график:

 


Освен образователна част А1 Арена ще предложи и много забавления на посетителите на фестивала. Специално за най-младите компанията е осигурила VR зона, фото кът и стена за снимки с любими супергерои, викторина с награди и други. Фокусът в тазгодишната програма на събитието съвсем очаквано пада върху технологиите и тяхното влияние върху различни научни и житейски сфери.
 
Софийският фестивал на науката се организира за девети пореден път от Британския съвет, под патронажа на Министерството на образованието и науката, и е част от Календара на културните събития на Столична община. Освен да представи българските учени и техните постижения, фестивалът цели още да запознае аудиторията с теми от точните науки, както и да популяризира научно съдържание на достъпен език пред широка публика.
 
А1 стартира инициативата „Интернет за всички” през 2014 г. Инициативата цели да осигури достъп до интернет на всички в България, като успоредно с това се ангажира да обучава деца и възрастни как да използват интернет правилно и безопасно.
 
 
А1, част от A1 Group, е водещ доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България. Компанията предоставя мобилни и фиксирани услуги, високоскоростен интернет, цифрова и сателитна телевизия, включително четири собствени спортни канала – MAX Sport 1, MAX Sport 2, MAX Sport 3 и MAX Sport 4, платежни услуги, собствена платформа за музикален стрийминг, cloud и IoT решения на 5 милиона клиенти. През 2018 г. A1 България отчита приходи от 446,2 милиона евро, а сравнимата EBITDA e 138 милиона евро.
A1 Group е водещ телекомуникационен доставчик в Централна и Източна Европа с повече от 24 млн. клиенти. A1 Group оперира в седем държави: Австрия (А1), България (A1 Bulgaria), Беларус (velcom), Хърватия (A1 Croatia), Словения (A1 Slovenia), Сърбия (Vip mobile) и Македония (one.Vip). Приходите на A1 Group за 2018 година са 4,47 милиарда евро, а сравнимата EBITDA e 1,38 милиарда евро. Портфолиото на A1 Group включва гласова телефония, високоскоростен интернет и мултимедийни услуги, както и решения в областта на високите технологии, преноса на данни и онлайн разплащанията. Групата разполага със стабилен акционер в лицето на América Móvil – третият по големина доставчик на мобилни услуги в света.