А1 спечели шест отличия на PR Приз 2023
Телекомът получи и специалната награда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ)
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) отличи комуникационните кампании на А1 с шест награди по време на 23-ото издание на PR Приз. В конкурса участваха общо 66 проекта, разпределени в 14 категории, а наградите бяха връчени по време на официална церемония в Литературен клуб „Перото“.
За поредна година А1 бе сред участниците, спечелили най-голям брой награди, сред които са първи места в категориите „B2B Комуникационен проект“, „Комуникационна кампания за работодателска марка“ и „Кризисни комуникации“.
Телекомът получи и специалната награда на Конфедерацията на работодателите и индустриалците в България (КРИБ) за своята дарителска кампания „Закръгляме в полза на доброто“.
Престижната специална награда на PR Приз 2023 беше присъдена от авторитетното жури на инициативата „Закръгляме в полза на доброто“, с която А1 събра средства за реновацията на детското отделение на МБАЛ – Карнобат в партньорство с проект „Светулка“ на фондация „За доброто“.
Първо място в новата категория в PR Приз 2023 „B2B Комуникационен проект“ А1 спечели с конкурсa „Digitalk&A1 Awards – Двигатели на иновациите“, който отличава най-иновативните технологични проекти, реализирани през годината.
Digitalk&A1 Awards е насочен към компании от всички сектори на икономиката, реализирали проекти с т.нар. технологии на бъдещето.
С първа награда беше отличена кампанията „StepUp” в категория „Комуникационна кампания за работодателска марка“. Журито на конкурса отличи проекта „#StepUp“, който цели да популяризира кариерните възможности и промяната на работното място от едно направление на А1 в друго.
Телекомът спечели награда и в категория „Проект за вътрешни комуникации“ – трето място за вътрешната гейминг лига на компанията – „A1 Gaming Thursday“. Последното отличие от конкурса за А1 беше третото място за кампанията за VoLTE в категория „Комуникационен проект за продукт или услуга”.
Представените проекти бяха оценени от независимо жури от експерти в сферата на връзките с обществеността, медиите и маркетинговите комуникации и бяха презентирани на живо пред представители на журито и комуникационната общност.
Българското дружество за връзки с обществеността е най-старата професионална организация на специалистите в сферата и провежда конкурса PR Приз от над две десетилетия.