Ако сте засегнати от стачката на Луфтханза ЗАДЪЛЖИТЕЛНО прочетете това
Всички прецакани пътници могат да получат обезщетение, каза директорът на Европейския потребителски център в България
„На първо място авиокомпанията е говорила да ни предложи възможността да ни премаршрутира безплатно в първия възможен полет или на по късна дата, ако на нас ни е удобно, или да ни се върнат изцяло парите обратно.
В периода на изчакване на следващия полет авиокомпанията трябва да осигури съответен брой нощувки и храна на пътниците.
Ако нашето пренасочване за следващ полет е на следващия ден, то трябва да ни се осигури транспорт до хотела и безплатно настаняване в хотела и съответно хранения - закуска, обяд, вечеря, за периода на изчакването. Това трябва да е безплатно. Ако то не бъде осигурено от компанията и ние заплатим такива разноски, трябва да знаем, че ние можем да ги претендираме от авиокомпанията. В случай на стачка, ако имаме допълнителни разноски, свързани с тази стачка, трябва да пазим всички финансови документи, да пазим всевъзможни доказателства, включително например да снимаме таблото, че нашият полет е отменен и т.н.”, поясни Арсенов.
Със събраните касови бележки и фактури, пътниците могат да изискат от авиокомпанията да покрие направените разходи. В някои случаи може да бъде получено и допълнително обезщетение заради отменения полет. Стачката обаче рядко спада към тях, защото се счита за извънредна ситуация.
0 Коментара: