АПИ разби версията на ИПБ, че кръстовището, а не Местан е виновен за катастрофата
Над 5000 превозни средства преминават на ден по участъка , досега в района на кръстовището не е имало пътни инциденти
Кръстовището на път I-5 Кърджали – Маказа при село Загорско е проектирано, построено и сигнализирано по всички правила на нормативната уредба, по които са изградени всички кръстовища. По повод пътния инцидент в неделя Агенция „Пътна инфраструктура“ апелира всички експерти от неправителствения сектор и медиите да се въздържат от разпространяването на необосновани и неверни твърдения.
Припомняме, че в неделя на въпросния участък, за който много експерти твърдят, че е опасен, при катастрофа с колата на председателя на ДОСТ Лютви Местан загина 6-месечно бебе.
Проектът за пътна сигнализация е изготвен съобразно Закона за движение по пътищата и е съгласуван от „Пътна полиция“. Средно на денонощие в участъка преминават над 5000 превозни средства и от пускането на отсечката в експлоатация през 2014 г. досега в района на кръстовището при село Загорско няма пътни инциденти, посочват от агенцията.