Без Чинията на Бузлуджа в рекламите ни

Страната ни разполагала с огромно множество от исторически паметници на културата и природни красоти, за да включва и сградата, която от четвърт век стои под ключ и се саморазпада

Министерството на туризма не предвижда да показва рушащия се монумент на връх Бузлуджа в рекламните си послания към чужденците, категорична е министър Николина Ангелкова.

Според нея страната ни разполагала с огромно множество от исторически паметници на културата и природни красоти, за да включва и сградата, която от четвърт век стои под ключ и се саморазпада.

Рекламните видеклипове, заплащани със средства от бюджета на министерството се изработвали от високопрофесионални компании, на този етап никой не бил предложил Чинията да бъде включена сред популярните дестинации.

Междувременно в средите на БСП, която ще проведе юбилейния си събор за 125-та годишнина от учредителния си конгрес на Историческа поляна, в подножието на паметника тръгна инициатива за почистване на района, пише "Монитор". В социалните мрежи се множат призивите за набиране на доброволци, които срещу скромно възнаграждение да окосят поляната и да почистят боклуците в гората. По традиция това се върши всяка година от активистите на БСП-Казанлък, а разчистването на терена става от общинското звено.

Очаква се на 30 юли от трибуната на Бузлуджа лидерът на БСП Корнелия Нинова да оповести имената на кандидатпрезидентската двойка на левицата. Вече вървят залагания сали в нея ще бъдат националният омбудсман Мая Манолова и евродепутът Илиана Йотова.

Преди социалистите обаче на върха, на 16 юли ще се проведе отбелязването на 148-та годишнина от гибелта на Хаджи Димитър и четата му.