Български вина от нестандартните сортове Дорнфелдер и Регент на New Bloom Winery поляха премиерите на филма Дъвка за балончета

Почти 11 200 зрители са гледали новия български филм “Дъвка за балончета”, сочат официалните данни от киносалоните за първия уикенд след старта на лентата, която вече се състоя в София и Пловдив. Част от екипа на касовия филм ще се срещне и с бургаската публика, на 18 декември от 20:30 часа в Cinema City в Мол Галерия Бургас. На събитието ще присъстват актьорите в главните роли – Теодора Духовникова и Иван Юруков, режисьорът Станислав Тодоров – Роги и сценаристите Георги Иванов и Тео Чепилов.

Следващата прожекция на филма е на 18 декември от 20:30 часа в Cinema City в Мол Галерия Бургас. На събитието ще присъстват актьори Теодора Духовникова и Иван Юруков, които изпълняват главните роли в лентата, режисьорът Станислав Тодоров – Роги и сценаристите Георги Иванов и Тео Чепилов.

Премиерата на филма, която вече се състоя в София и Пловдив, съвпадна с още една премиера, но този път на вина. В рамките на прожекциите, модерната изба в Съединение New Bloom Winery представи своите най-нови червени вина в едноименната серия New Bloom. Те са от редките за България сортове Дорнфелдер и Регент. New Bloom Winery са единствените, които ги отглеждат в България. Техните вина се правят от собствени лозови масиви в Тракия. Серията им New Bloom се допълва и от едно бяло и едно розе. Бялото е от сортовете Совинъон блан и Шардоне, а Розето от Каберне Совинъон, каберне фран и Сира. Вдъхновена е от чудесата на природата. Звездите на филма останаха впечатлени от модерния стил на родните вина. "За нас е чест да подкрепяме българското кино. Във филма открихме част и от нашата философия на работа - всичко в живота трябва да се прави с любов. Какво по-хубаво от това да се наслаждаваме на качествен български филм с чаша качествено българско вино?", коментираха от екипа на избата. Други техни популярни винени марки са Face-2-Face и Pixels.

New Bloom Winery успя да се наложи на пазара като предлага "модерни вина за модерни хора". Каквато е и аудиторията на касовата продукция „Дъвка за балончета“. За това не е случайно партньорството между избата и българския филм. То е продължение на световната традиция касовите филмови компании да си партнират с винарски изби и на премиерите на касовите филми да се презентират качествени вина. Пример за това е световноизвестният режисьор Франсис Форд Копола, който има собствена винарска изба, промотирайки вината си на всички свои премиери. „Виното и правенето на филми са две велики изкуства“, казва Копола.