БЛИЦ е категоричният №1 на изборите за местната власт
Актуални данни от Гемиус сочат голяма преднина на БЛИЦ по всички показатели спрямо другите десетки новинарски сайтове
Ето как изглежда топ 10 на сайтовете (не само новинарските) в България по дни през изминалата изпълнена с политически страсти седмица:
21 октомври, понеделник
22 октомври, вторник
23 октомври, сряда
24 октомври, четвъртък
25 октомври, петък
26 октомври, събота - денят за размисъл преди изборите за местна власт 2019 г.
27 октомври, неделя - денят на изборите за местна власт 2019 г.
Топ 10 на сайтовете в България в седмицата на изборите за местна власт 21 - 27 октомври 2019 г.
Уточнение: Трябва да се знае, че уникалните посетители на седмична или месечна база се определят, след като се изчистят посетителите от чужбина (обикновено те са около 1/5) и повтарящите се реални посетители, както и импресиите от прочетените от тях страници.
Тези преизчисления се правят предимно за информация на рекламодателите, за да им послужат при планиране на седмични или месечни кампании. А дневни отчети са тези, които сочат колко наистина реални посетители влизат в даден сайт в конкретния ден.
Така сайт, който има много по-малко реални посетители/потребители на дневна база, при месечния или седмичния отчет може да има малко повече неповтарящи се такива. Т.е. 10 души през целия месец може да са влезли само веднъж в даден сайт, но се отчитат като 10 реални.
А други 10 души може да са влизали всеки ден в друг сайт, но в отчета ще бъдат пак 10 реални посетители, а не 300, колкото са били реалните им влизания в сайта през цял месец, например 30 х 10 = 300.
Това ясно се вижда от таблиците с данните по дни, в които реалните посетители в БЛИЦ са поне със 100 - 200 хиляди повече от следващите в класацията информационни сайтове.
И всекидневните, и седмичните и месечните отчети показват и други ключови предимства на БЛИЦ.
Например:
- съотношение между реални посетители и общ брой посещения в сайта (Real users/ Visits). За БЛИЦ през изборната седмица то е 1:5,2, което означава, че всеки реален посетител е влязъл в най-малко 5 пъти през периода. За 24chasa.bg, който е най-близо в класацията до БЛИЦ, този показател е 1:2,7 - почти двойно по-малко влизания на реален посетител.
- съотношение на реални посетители и отворени/прочетени страници (Real users/Page views). За същата изборна седмица този показател за БЛИЦ е 1:20,3, което означава, че всеки реален посетител е прочел поне 20 страници. А за 24chasa.bg е 1:5,9, т.е. 1 реален посетител е прочел едва по около 6 страници.
Данните показват, че всеки един от постоянно растящият брой на читателите на БЛИЦ прави всекидневно множество посещения в сайта, защото винаги открива в него най-актуалните новини и привличащи вниманието интересни четива.
Това се потвърждава и от данните за средното време, което един реален посетител прекарва в сайта. През септември за БЛИЦ то е 1 час 8 минути и 26 секунди, а за 24chasa.bg - 19 минути и 31 секунди.
БЛИЦ продължава да подобрява всички тези показатели, за да отговори на постоянно растящия интерес на многобройните си читатели. Ето и още малко статистика в тази насока.
28 октомври, понеделник - денят на обявяването на резултатите от изборите за местна власт 2019 г.
Ето и пълната класация Топ 30 само на новинарските сайтове в България на първия тур от местните избори 27 октомври 2019 година
Последвайте ни