Черният петък на eMAG идва седмица по-рано

95% от българите знаят за кампанията с големите намаления

Black Friday, или както също го познаваме – Черен петък, дава старт на празничното пазаруване преди Коледа и у нас вече е събитие, очаквано всяка година с нетърпение.

Рекордните към момента 95% от българите знаят какво представлява търговската кампания, а 73% от тях възнамеряват да се възползват от специалните оферти и да направят покупка. Това са изводите от представително проучване на Kantar* за нагласите и очакванията за деня с големите намаления.
 
Тази година Черният петък на eMAG започва на 22 ноември

Въпреки че в Щатите и в повечето останали страни Black Friday ще се проведе през последния петък на месеца, eMAG обявиха датата 22 ноември за начало на своята шопинг кампания, която ще продължи до 01:59:59 ч. на 23.11.2019 г. Това се прави, за да могат клиентите им да получат максимално количество от закупените стоки до две седмици.

Както показва и специалното изследване за нагласите преди Черния петък, у нас той се възприема основно като онлайн събитие – 63% от представителната извадка ще изберат леснотата и удобството на пазаруването в интернет (почти два пъти повече от предпочитащите физически магазини, 32,7%).

eMAG.bg, от своя страна, е водеща сред дестинациите за електронна търговия по време на Black Friday – посочвана от 41,2% от участвалите в проучването.
 
Повече и по-атрактивни оферти
За да оправдаят доверието и високата оценка на своите клиенти, тази година от eMAG са подготвили оферти за над 220 000 продукта на склад в разнообразни категории.

Сред тях са 18 000 телевизора, 30 000 продукта за дома и градината, 10 000 продукта в категория Мода, 18 000 малки домашни електроуреди, 13 000 смартфона, 3 500 лаптопа, 10 000 игри и играчки, 10 000 парфюми и козметика и още много други.

Маркетплейс партньорите на eMAG.bg също се включват с допълнителни 300 000 оферти за Black Friday. Сред тях има както продукти от традиционните категории, така и по-нестандартни предложения като инвестиционно злато, автомобили и мотоциклети, почивки до екзотични дестинации и дори яхти.
 
Кратък наръчник за Black Friday 2019
63% от анкетираните, които пазаруват онлайн, са посочили, че възнамеряват да похарчат между 100 и 750 лв. на Черния петък; 5,5% имат намерение да направят покупки за над 1200 лв.; а планиращите да похарчат под 50 лв. са 4,8%.

Колкото и да сте решили да отделите, за да се възползвате пълноценно от намаленията онлайн, специалистите съветват:

 

● Направете предварително списък с любимите си продукти. Често по-големите намаления са за ограничени количества и докато се чудите за цвета или сравнявате параметри, те може да се изчерпат.

● За да извършвате бързо покупки, уверете се, че сте запазили предварително данните си за доставка и плащане в своя онлайн профил.

● Удобен вариант да получите доставката си по-бързо е да се възползвате от опцията за вземане от офис на куриер.