ЧЕЗ: Разбираме недоволството на хората

Дружеството ще реагира на всеки подаден сигнал за висока сметка

Ние разбираме недоволството на хората от сметките за ток. За нас е много важно точно в този момент да възстановим доверието към компанията. Целта на срещата с министър Делян Добрев и вицепремиера Симеон Дянков беше да установим докъде са стигнали проверките, които започнаха първо в „ЧЕЗ България”. Това каза в интервю за предаването „Добро утро, България” на ТВ7 изпълнителен директор на „ЧЕЗ Електро-България” Кремена Стоянова.

Тя обясни, че проверки са назначени на ЕРП-тата от Министерството на икономиката и енергетиката и от ДКВР. &bdquo;През изминалата седмица имаше редица от приемни, както гражданите и наши потребители, така и представители на ЧЕЗ, на министерството и на регулатора. Заедно с представителите на местната власт обсъждахме различни проблеми. Така че вървим по пътя, който начертахме миналата седмица &ndash; разсрочено плащане, проверка на всяка една сметка за ток и ясни послания към нашите потребители&rdquo;, добави още Стоянова.<br /> <br /> Тя смята, че е много важно потребителите да разберат, че за да бъде извършена проверка, трябва да има подаден сигнал от клиентите на &bdquo;ЧЕЗ Електро-България&rdquo;, защото всяка една фактура се формира на базата на индивидуални показания на електромера. Кремена Стоянова увери, че служителите на ЧЕЗ са обучени да реагират при всякакви специфични ситуации и за всеки подаден сигнал ще бъде намерено решение, като сигнали за сгрешени сметки могат да се подават и от потребители, които живеят под наем. <br /> <br /> На въпрос дали това важи и за наематели на общински магазини, Стоянова каза: &bdquo;Те могат да си прехвърлят партидата на електромера след съответното съгласие, създадена е необходимата организация, но потребителите трябва да бъдат проактивни, тъй като за нас в момента приоритет са проверките&rdquo;, категорична е още Кремена Стоянова.&nbsp;