COVID-19 счупи интернет от пазаруване, вижте какво купувахме като луди
300% ръст на онлайн покупки на фитнес уреди, купили сме с 90% повече бюра за компютър , родажбите на фотоапарати намаляха с 64%, а на булченски рокли с 63%
Онлайн поръчките на фитнес уреди за дома са нараснали с 300% през март в сравнение със същия месец на 2019 г., показва проучване за електронната търговия в света. Причината за това е, че хората по целия свят си стоят у дома, пише Труд бг.
Най-търсената стока през март са еднократните ръкавици, като покупките им са се увеличили с 670%.
При продажбите на хлебопекарни ръстът е с 652%. Хората все по-рядко пазаруват навън, а като се презапасят с брашно трябва да си приготвят хляба сами. Такава тенденция има и в България, като след лаптопите, най-търсената техника през март е била именно хлебопекарната.
При онлайн пазара на храни най-голям ръст има в покупките на пакетирани продукти (+377%), като при спагетите увеличението е с 250%. Хората се презапасяват не само с храни, но и с витамини и хранителни добавки, а това води до 160% ръст на поръчките им. Храната за домашните любимци е следващата стока с повишен интерес от 159%. Доставката й до дома спестява на купувачите часове редене на опашки.
Затворените фризьорски салони по света доведоха до 115% ръст в покупките на боя за коса и 105% увеличени продажби на лак за нокти. Със 104% са нараснали поръчките на офис столове, а на бюра за компютър – с 90%, заради възможността за работа от вкъщи. За да не скучаят през почивните дни, много хора са решили да си купят маса за пинг-понг (90% ръст на продажбите).
Докато едни търговци отчитат ръст, други имат двуцифрен спад на продажбите. Със 77% са се сринали поръчките на куфари и чанти за багаж, а на фотоапаратите – с 64%. Онлайн продажбите на бански костюми и булченски рокли са намалели с 64% и 63%.
В платформите за продажби на стоки втора употреба у нас потребителите търсят предимно техника и спортни уреди – ластици, дъмбели, както и велоаргометри, които улесняват тренировките у дома.
Последвайте ни
1 Коментара: