Десетки българи гинат в катастрофи, докато политиците след Борисов нехаят за пътищата!

Строежът на магистрали е зациклил жестоко, а Шишков и Гълъб се перчеха с 6.5 км от магистрала

Вече 3 години, откакто Бойко Борисов не е министър-председател на България,  пътищата в държавата буквално се разкапват и повличат със себе си десетки наши сънародници.

Изстрадалият ни народ всеки ден слуша по радиото, че магистралите ни са затворени за ремонт. Хората са принудени да пълзят в по една лента от основните пътни артерии и докато стигнат от София до Варна, пътуват по 8-9 часа - толкова, колкото и по времето на Комунизма с жигулите и москвичите.

Вместо да заприлича на "бяла" европейска държава, България пълзи към небитието заради постоянната смяна на правителства. Само през последните 4 години се изредиха цели 7 кабинета, а имената на голяма част от  министрите дори не могат да бъдат запомнени.  

Споменът за управлението на премиера Донев отлетя като сив гълъб от покрива на Министерския съвет.

Спомняте ли си как преди няколко месеца Донев и неговият министър на регионалното развитие и благоустройството Иван Шишков се изперчиха пред журналистите, че са открили трасето с "внушителната" дължина от 6 километра и половина между граничния пункт "Калотина" и Драгоман? Едва ли!?

В същото време безхаберието се е превърнало в отличителна черта на временната власт, която дойде на мястото на Бойко Борисов с обещания за безоблачно и богато бъдеще. 

Докато управляваше България, Борисов често бе упрекван, че режел много ленти. Днес обаче на хората липсват не само лентите, но и пътищата, които лидерът на ГЕРБ откриваше в стотици населени места.

За безхаберието на управляващите от 2020 г. говорят и числата, а пред тях и боговете мълчат.

Само по данни на Института по пътна безопасност през последните 2 години от обществото е скрита информацията, че са загинали допълнително 30 човека, които са издъхнали в болници след тежки катастрофи.

Сегашните управници обаче няма как да скрият от нас некадърността си по отношение на строителството на магистрали и пътища. 

Българският народ обаче няма как да бъде заблуден и да продължава да се доверява на безотговорни и нискоинтелигентни политици.