Доведеният син на Радосвет Радев продължава да ползва Прокопиев за медийни атаки
Христо Христов е човекът, свалил карикатурите на Чавдар Николов, сега се прави на пръв радетел за свобода на словото
Войната срещу Нова телевизия от страна на Радосвет Радев и доведения му син Христо Христов продължава. Бившият вече изпълнителен директор на „Нетинфо“ е дал пространно интервю за малотиражката на обвиняемия Иво Прокопиев – „Капитал“.
С него той се опитва да внуши, че в медийната група има сътресения, предизвикани от освобождаването на спортния редактор Николай Александров. Христов не признава, че всъщност целта е да се вземат повече пари и по този начин изнудва акционерите, а отново говори за свобода на словото.
Служители в сайтовете се смеят на поредните му изцепки предвид факта, че именно той е човекът, който нареди да бъдат свалени видеокарикатурите на Чавдар Николов през пролетта на 2016 г. от продуцентския канал VBOX7, който управляваше. Тогавашните действия на доведения син предизвикаха почти трус в държавата, като се наложи дори премиерът Бойко Борисов да обяснява, че няма участие в това управленско безумие и решението е било взето от мениджърите на „Нетинфо“.
Тогава Христов даде интервю, в което се опита да замаже грандиозния си гаф и каза: „И ние сме за бой. По целия казус имаше абсолютно трагична комуникация със самия Чавдар Николов“.
Изтриването на видеата бе повод и за протести от страна на известни български карикатуристи. Сега Христов е забравил тези свои подвизи и е първи трубадур за „свобода на словото“. В действията си той намира и верен партньор в лицето на обвинения като участник в организирана престъпна група Иво Прокопиев.
От няколко месеца разградският бизнесмен е фиксиран върху темата „Нова телевизия“. Първо той жалеше, че тя не е била купена от чеха Петер Келнер, а от български бизнесмени в лицето на братя Домусчиеви. След това започна да чертае апокалиптични сценарии, които обаче се провалят един след друг, защото „Нова“ постоянно вдига рейтинга си, а за пролетния сезон отбеляза нови рекорди в гледаемостта и зрителското доверие.