Повечето потребители на Facebook и в момента споделят впечатляващо много лична информация. Социалната мрежа обаче иска още и пуска нова функция "Знаете ли, че", в която потребителите могат да споделят любопитни факти за самите себе си, съобщава онлайн изданието TechCrunch, цитирано от Вести.

В голяма степен функцията наподобява лексиконите на децата. В нея потребителите могат да отговарят на различни въпроси. Например "каква свръхестествена сила искам да имам", "първото, което ще направя, ако спечеля от лотарията", "през понеделниците се чувствам...", и др.

Новата функция е опит на Facebook да задържи интереса на потребителите към споделяне на информация за себе си. Постепенно все повече хора предпочитат да използват социалната мрежа, за да споделят връзки към публикации, видео и снимки, но пренебрегват статусите.

Новата секция ще е достъпна в профила на всеки потребител и той ще има контрол над нея. Ще може да избира на кои въпроси да отговори, за кого да са видими отговорите. Има и допълнителни възможности за персонализиране на отговорите с цветове и икони.

Функцията е все още в начална фаза на разработка, което означава, че ще има още промени по нея. Тя постепенно ще се появява в профилите на потребителите поетапно. Компанията не е коментирала дали данните ще се използват и например за подбор на реклами, но при положение, че всичко останало, което потребителите споделят, помага за селекцията на рекламите, които виждат, логично е и "лексиконът" да влезе в употреба на рекламодателите.