Технологичната компания Facebook ще улесни за рекламодателите си достъпа до колкото се може повече потребители на смартфони и други мобилни устройства. По този начин компанията прави значим опит да успокои опасенията на своите инвеститори.
Компанията, отчела забавяне в темповете на растеж на приходите от рекламни съобщения през последните месеци, разреши на маркетолозите си да разработят реклама, предназначена специално за мобилните версии на най-голямата в света социална мрежа, съобщава агенция Ройтерс. <br /> <br /> Facebook също ще позволи на рекламодателите си директно да публикуват обяви в новинарските ленти на потребителите на мрежата. <br /> <br /> Двете нововъведения представляват съществена промяна в политиката на компанията, която до момента ограничаваше полето на действие на маркетолозите до определени части на своите услуги. До сега рекламодателите можеха да плащат за широка категория на така наричаните &ldquo;спонсорирани истории&rdquo;: рекламни обяви, появяващи се на сайта. <br /> <br /> Допитване на Ройтерс показа през изминалите дни, че голяма част от потребителите на Facebook (4 на всеки 5) никога няма да си купят стока или услуга чрез реклама или коментар в сайта на мрежата. <br /> <br /> Основен конкурент на Facebook при привличането на рекламодатели е компанията Google. /БЛИЦ<br /> <br />