Грозно употребен от дерибеите и командирован да протестира разкри как раята брани парите на Агата!
Още предния ден има скандал, фалстарт с организацията, хората не искат да пътуват
„Тръгваме в 6 часа от бензиностанцията, тъмно е. Дано не ни върнат пак по тъмно. Един загубен ден. Карат ни „сарая“. По-скоро ни задължават. Кметът ще ни "мачка", ако в съботата останем със семействата си“, споделя тъжно „командирован“ от община Руен да протестира пред един от бившите "сараи" на Ахмед Доган, цитиран от 24rodopi.com.
Както БЛИЦ писа още предния ден има скандал, фалстарт с организацията. Хората не искат да пътуват.
Човек на Доган беснее: Как така не искат да пътуват!? Заповядай им да тръгват
„Ереджеб се ядоса и започна да крещи „Как така не искат да пътуват!? Заповядай им да тръгват за София“, разказва активист на ДПС. Ереджеб е нещо като „старшина на група“.
Трябва да е лош, за да наруши демократичната устатост на общински служители и селски кметове. Нарушават партийнаа дисциплина, а това е много заразно. Бетер ковид.
„Не искат да пътуват хората, какво може да им направят!? Всъщност, кметът може. Но не разбират ли, че когато над 1000 души се събрахме на Росенец, за да пазим г-н Доган от Христо Иванов и четата му, тогава беше друго.
Сега хората не вярват на това, което им се казва. Тези, които издават заповедите „Пълнете автобуса“ са богати, много богати хора. Уж са като нас на заплати, а не си знаят парите и имотите.
Ние сякаш сме техни „кьолета“ (роби). Или как вие го описвате, рая* ли беше“, споделя „командирования“. На въпрос дали да го посочим с инициали или „командирован“, отговаря с усмивка: „Сакън, никакви инициали. "Командирован" е добре, ама не е правилно - само сандвич, кафе и вода ни осигуряват, няма да ни платят дневни разходи. Браним чуждите пари, ама за нас няма пари".
Автобусът с номер А5706НВ тръгва към единия от сараите с 25 души от Руенско.
Водачът – Шакир Хасан, призовава да побързат защо от Айтос щели да се качат още 20 души.
В Кърджалийско страхът сякаш е преодолян.
В областния център всички са против „дерибеите“ – и партийният актив, и избирателите. Затова автобусът трябва да се напълни със селски кметове от периферията, от съседните общини.
От Кърджали на протеста в квартал „Бояна“ са предимно хора от обкръжението на бившия кмет Хасан Азис – по времето на неговото кметуване се наричаха бизнесмени, сега са "проверявани лица за порочни практики в „Белия кораб“ (сградата на Общината).
Пътникът от „автобуса за протеста“, който говори, нарича себе си „грозно употребен от дерибеи“ и е включен в списъка за масовката пред другия сарай. Разкрива какви обещания са получили хората от кръга на бившия кмет Хасан Азис – проверките и ревизиите да приключат с благоприятен за тях резултат.
Областният партиен председател Ресми Мурад също е докарал няколко души. Той е от предната вечер в столицата и няма как да чуе шушушкането в автобуса: „Бизнесменът е сезирал прокуратурата за измамата с обектите за 5 400 000 лева в Ардино“ (Ресми Мурад е бивш кмет на Ардино, а за измама няма давност).
И в Руенско, и в Кърджалийско има лица, които се опитват да нахъсват „командированите“.
Близо до морето изключеният от ПГ на ДПС депутат Севим Али обяснява, че „ще дойдем на власт с Румен Радев“. Почти същото говорят и хората на Хасан Азис в Кърджали. Само бившият депутат от квотата на алианите Мустафа Ахмед е превъзбуден: Скоро почваме чистка в Кърджали!
Звучи бойно, но излязло от устата на Мустафа Ахмед, си е „говори, колкото да не заспи“. В деня на изборите, когато ДОСТ постигна над 100 000 гласа, същият тип псуваше в центъра на Кърджали д-р Ахмед Доган и му се заканваше: Турция ще разкаже играта на ДПС и Доган…
Тогава беше отчаян, че не са го включили в кандидатската листа, днес му е дискомфортно, че е никой, а и отдалечен от обществените поръчки и "далевераджийските парцели". Хасан Азис вече не е кмет и Мустафата не поддържа светофарите срещу извънмерна месеца сума - също е за настроение "сърцето ми се къса, душата плаче".
*Рая̀ е социална група в Османската империя, обхващаща хората с нисък социален статус, които не се ползват с данъчни привилегии, за разлика от съсловията на военните и робите.