И "Топлофикация" ограничи работа с клиенти заради COVID-19
На телефон 0700 11 111 пък всеки може да се свърже с служител на дружеството
След сериозните мерки за ограничаване разпространението на коронавируса у нас повечето държавни и обществени институции предприеха ограничаване работата си с клиенти. Същото правят и дружества, банкови клонове и др. Затова и "Топлофикация - София" обяви по-строг контрол.
"Уведомяваме ви, че във връзка със създадената обстановка за повишена опасност от заразяване с вируси ръководството на "Топлофикация София" ЕАД разпорежда със заповед на изп. директор Александър Александров въвеждането на по-строг режим при обслужването на клиенти. Молим потребителите да ограничат максимално посещенията си в клиентските центрове на дружеството, като ги съветваме да използват активно дигиталните ни канали за комуникация (inf_r@toplo.bg; info_r@toplo.bg; www.facebook.com/www.toplo.bg)", се казва в съобщението на дружеството.
На телефон 0700 11 111 пък всеки може да се свърже с служител на дружеството.
"За да бъде избегнато струпване на повече хора в затворени помещения (клиентските центрове), ще бъде необходимо клиентите да изчакат извън сградата своя ред, за което предварително ги молим за извинения! На служителите, които са в постоянен и ежедневен контакт с клиенти, са раздадени необходимите предпазни средства, като същевременно се извършва периодична дезинфекция на местата за посещения на граждани", се отбелязва още.