Kaufland показа в София витрините на бъдещето, всички са в захлас
Те са изградени според най-модерните екологични стандарти, разполагат с LED осветление и ползват хладилен агент, който е в пъти по-щадящ към околната среда, в сравнение с конвенционалните
Kaufland България продължава с поетапната модернизация на своите хипермаркети и наскоро откри два обновени филиала в пловдивските квартали "Христо Ботев“ и "Гагарин“. Това съобщиха от веригата.
Общата инвестиция на дейностите възлиза на близо 6 300 000 лева.
Фокус на подобренията са витрините с обслужване и в двата магазина, като съоръженията са подменени с най-висок клас хладилни витрини, което задава още по-завишени критерии за хигиена, безопасност на храните, температура на съхранение и визуализация на продуктите.
"Витрините на бъдещето" са нискоемисионни, изградени са според най-модерните екологични стандарти, разполагат с LED осветление и ползват хладилен агент, който е в пъти по-щадящ към околната среда, в сравнение с конвенционалните.
На витрините се излагат ежедневно над 400 свежи храни, непакетирани меса и колбаси, сирена, маслини, млечни продукти, салати, риба и морски дарове.
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,9 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6 500 служители. През 2023 г. компанията разполага с 63 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,9 млрд. лв.
Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото "Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.
Следете актуалните новини с БЛИЦ и в Telegram. Присъединете се в канала тук